100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

onsdag, desember 06, 2006

Et siste ønske...

På søndag fylle æ 23 år...Og e det en ting æ ønske mæ i bursdagsgave så e det at folk tar sæ tida te å kom å sjå på klassen min si første forestilling!!! Vi sett nemlig opp "En midtsommernattsdrøm"-sånn cirka. Nu sjer det ut som det bli en temmelig helt okei-1-time-og-ti-min-lang-forestilling med masse moro, drama, action, my deilige kvinnfolk, lekre mannfolk i kjortla og Kristin sjøl i tidenes LEIESTE kostyme!!Og veit du ka? Du får heile FIRE(fem anledninga) te å sjå det her fabelaktige stykket.
FREDAG: kl 12.00 og 15.00
LØRDAG: Kl 17.00
SØNDAG: Kl 14.00
Hvis du mot all formodning sku vær borte i helga så kan du få stikk innom og sjå på generalprøven vårres kl 18.30 i morra kveld (TORSDAG)
Alt det her e GRATIS og foregår i teatersalen i G-bygget på HiA
Vær velkommen kjære venner og kjente!

10 Comments:

  • Æ e med!!! Ikke i stykke da, men æ kommer deff på forestillinga å ser på! Glede mæ til å se dokkers versjon av det:) Moromoro

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 07 desember, 2006  

  • ÅÅÅ, hvis jeg var i kristiansand hadde jeg DEFINITIVT kommet! Det er nok vel verdt å få med seg. Kanskje du kan framføre nokre linjar for Hilde og meg when in FREAKING AFRICA!!!!?? ;)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 07 desember, 2006  

  • Thihi, Solveig, vi var ganske likt ute med å kommentere her! Ca. på minuttet ;)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 07 desember, 2006  

  • du va STEINRÅ :) :) :)

    By Blogger betha, at fredag, 08 desember, 2006  

  • jasså.. du fyller på søndag.. jeg fyller 23 på lørdag 9.des, dvs jeg er akkurat 1 dag eldre enn deg, hehe...

    Stykker høres artig ut, men hva menes med leieste kostyme?

    Forresten så anbefaler jeg alle å se "like til betlehem" som settes opp i krsand nå i desember.. Går kun hvert 3 år. Fantastisk julespill og sanger!!

    By Anonymous Anonym, at fredag, 08 desember, 2006  

  • "La oss flytte på liket til betlehem" e så klart bankers. Ska dit neste uke. Bli stas å hør min barndoms jule-LP live...
    Leieste kostyme...?Æ har et skikkelig LEIT kostyme. Det kan vel elisabeth skriv under på..:) Takk Lizzy..:)

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at lørdag, 09 desember, 2006  

  • GRATULERER med dagen, Norad! Jeg har heller ikke noe mobinummer til du.. og ikke hatt tid til å skrive brev enda. Sorry! /c

    By Blogger tingaling, at søndag, 10 desember, 2006  

  • GRATTIS MED DAGEN DIN GÆÆÆÆÆMLIIIIIIIIS!!!!!!

    By Anonymous Anonym, at søndag, 10 desember, 2006  

  • Gratulere med dagen! Selv om det bare er på bloggen, og jeg ikke kan gi deg noen klem!

    By Blogger Janne, at søndag, 10 desember, 2006  

  • Gratulerer med dageeeeen!!!!
    Du er kul
    god jul

    By Anonymous Anonym, at mandag, 11 desember, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home