100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

tirsdag, november 07, 2006

Uka's bilda!!


Folkens æ KAN bærre itj hold mæ te ett bilde den her uka... Æ har nemlig vært nordpå i helga og hatt min debut som "ordentlig" kor-dirigent. Tru det den som vil!!!
Æ tilbrakt helga nærmar bestemt i Meløy kommune ett par tima sør for Bodø og sku for første gang diriger DUK-koret ( FriBU Nordre's DistriktsUngdomsKor) Det gikk faktisk itj så hæstgæli. Og vi 50 som va samla der hadd det riktig så trivelig..Ætter my om og men fikk da koret endelig framført heile tre splitter nye sanga på søndags gudstjenesta ( og da bynt vi å øv på den første på fredag kl 22...) Og når det kom masse golyd fra dæm va æ fornøyd og litt stolt..:)
ka GIR du mæ for dæm her bildan?


Den berømte Svartisen..Evt meir blå da..:)

Turen heim te Bodø va ei naturopplevelse av de skjeldne. Det va havørn over hauan på oss og elg i solnedgang og fullmåne langs veien....
ITJ dra te New Zealand før du har vært i Nordland fylke folkens!!

Vil du sjå bildan i større format så trykk på dæm og sjå dæm i all sin prakt!!

To you my international friends, do you see what I mean with Norway= New Zealand...? Spent the weekend up north in Norway. The scenery was just AMAZING!!! Next reunion on my cottage up there by the polar circle or what????

19 Comments:

  • du er hærli!! Tusen takk for kjempe godt nystekt hjemmelaga brød!!
    og jeg tror at du gjorde en helt fantastisk jobb som kor-dirigent!!!

    By Blogger patrick, at onsdag, 08 november, 2006  

  • ja, Nord-Norge er herlig! Så lenge jeg slipper å bo der selv, selvfølgelig... Men nydelig er det!

    By Blogger Linda Therese S. G., at onsdag, 08 november, 2006  

  • Aaaaaaah...fjell altså! Nydelig!
    (tippe du va superflenk som dirigent)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 08 november, 2006  

  • DUK e DIGG!
    Hæstgæli e forresten et alt for lite brukt ord. Det syns æ vi skal ta til våre hjerta alle som en.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 08 november, 2006  

  • jeg gir deg 10 poeng og stjerne i margen for bildene =)

    HURRA for kordirrigering, drit i taktfigurer, og la det stå til!

    By Blogger Hilde, at onsdag, 08 november, 2006  

  • wow, what a bjuty. EG vil gjerna ver med deg nordpå eingang....

    By Blogger Tarjei, at onsdag, 08 november, 2006  

  • Vel overstått helg. Du gjorde en knalljobb! Det er jeg overbevist om etter å ha fått referatet.

    Takk for gave, hengings og digg mat i går!

    (postet 04.45!)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 09 november, 2006  

  • Eeeey! Du var jo nesten HER! Bare rett over grensa, og noen hundre mil så kunne du stått utenfor min dør......

    By Blogger tingaling, at torsdag, 09 november, 2006  

  • wow!!! that looks beautiful Kristin....
    even if I can't read what you have written, I can imagine how amazing your trip was....:)

    kisses Anne

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 09 november, 2006  

  • Patrick: Tusen takk og værsegod!!Kanskje itj fantastisk da..
    Linda..Din søring!Man kan bo kors som helst bærre man e lykkelig:)
    Maia..You know what I mean gøøørl!! Superflenk..? neppe
    Solveig: Amen! Og "Hæstgæli" ligg for alltid gjømt i mitt hjarta!
    Hilde: Villa egentlig itj ha kred for bildan..Villa bærre påpek kor nice bildan va. Kredden fortjene Gud og Nordland fylke!!
    Terri: Konge! Mitt mål e å eksponer søringa for Deilige Nordland. Bli sannsynligvis arrangert tur te sommern..:)Bli med?
    Knutis: You very much welcome mate!!
    Chrisma:So close, but yet so far,far away..in a manger..en dag så står æ for din dør og banke snuppa.. Bærre håpe at du lukke opp

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at torsdag, 09 november, 2006  

  • Yes, very beautiful. Your nature up there is really amazing. The mountains are really not so horsebad. Fjellane her sør bleignår litt i forhold ja. Den ska dær ha.

    By Blogger kire snah, at torsdag, 09 november, 2006  

  • Hansi, Your nature..? det e like my din natur som min.. Æ kjæm fra verdaln, 50 mil længer sør...
    Anne: sorry that I have'nt written in english for a while.. But this is NOT far from my cottage..Looks nice huh?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at torsdag, 09 november, 2006  

  • Lure litt på korfor Solveig skrive at duk e digg. Prøve hu å bevisa at hu e huslige? Va detta rett arena, Solveig?

    Eg tenke litt på hestgæli, men eg må sei hestgale eller hestfælt, og det klinge kanskje ikkje lika godt.

    Ellers så e eg glad for at du lyktes der oppe. Glad, ikkje overraska!

    By Blogger Øyvind, at torsdag, 09 november, 2006  

  • Æ antar at det her e en spøk fra din side, ellers vil æ tolk det som at du itj læst innlegget orntli..DUK står jo som sagt for DistriktsUngdomsKoret. Der æ og Solveig hadd våre første blomstrende hormonelle år som korsangera.
    Hestgale hørdes itj så hestgæli ut det heller egentlig..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at torsdag, 09 november, 2006  

  • Måløy ja... Åsted for Måløy raidet (2 VK) der Martin Linge ble drept. Besøkte du ikke stedet dette skjedde også?

    Jeg er ikke like entustiastisk som de andre her... Dette var skuffende Kristin..

    By Anonymous Anonym, at fredag, 10 november, 2006  

  • Glem det jeg skrev... Ved en feiltakelse blandet jeg Måløy i Nordland med Måløy i Sogn og Fjordane.

    Vel knipset.

    By Anonymous Anonym, at fredag, 10 november, 2006  

  • MELØY!!!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at lørdag, 11 november, 2006  

  • Ah, Du schöhnes Norwegen! Jeg savner faktisk fjellene! Og det sier jeg som Østlending.. Tyskland er flatt. Fint, men flatt. Reiser til Vestland Vestlaaand i morgen; der skal vi se om det ikke blir lyd i min nystemte citar. Tipper kidsa i DUK hadde det dødsgøy! Kristin; jeg savner deg. -Cathy.

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 11 november, 2006  

  • Nei så fine bilda fra Nordland. Da jeg kom veien fra Bodø og sørvoer til Meløy som student i 19hundre og 70fem, så skjønt jeg ikke at det kunne være så fint i Norge. Hvorfor bor jeg alle andre steder enn i dette vakre Nordlandet? Kan du si meg det? Mamma.

    By Anonymous Anonym, at mandag, 20 november, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home