100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

søndag, oktober 15, 2006

GNURF!!! Eller HALLELUJA!!! - Du kan vella...

Utrulig kor my frustrasjon det e i å mist ting. Å itj finn det du leite etter e så utrulig kjedelig..
Særlig når du truuur du veit kor det e hen og når du ska kikk etter så...
"nei.. her va det ingenting" "Kor e det DA???!!!" Panikken brer sæ og du leite tulling bærre for å konstanter fakta: det E og bli borte..
Æ har pakka og flytta så VELDIG masse det siste 1,5 året. Fra Ansgar te marviksveien te morellveien te å bo heim/koffert og australia og så te Parkveien. I mellomtida har mamma og pappa, Solveig og Marit flytta. Mine tre lagringsplassa. Så det betyr fullt kaos!
Æ trur æ har alt på plass, men innsjer at det mangle en hel del..Siste objekt som mangle:
BUNADEN min!!!
Min kliss nye kystdrakt som æ har brukt EIN gang e forsvunnet som dugg for solen. Og aill bøkern som æ har greidd å samla opp i løpet av dæm siste åran (e egentlig itj såå
mang da, men irriteranes læl..) MEN en glede i all sorgen, plutselig fann æ remix cd'n min av
King of Convenience.Juhuuuuuu! D
en hadd æ fullstendig gitt opp å finn igjen, så da gleden stor..
Av og te sku æ ønsk at æ va synsk eller veldig profetisk..
Tre spørsmål te dæ nu , kjære leser:
1. Har du sjett Kystdrakten min eller nå som ligne?
2. Ka e det sureste du har mista eller som du itj kan finn igjen?
3. Ka e det diggeste du har finni igjen?

16 Comments:

  • Du musst Deutsch sprechen, ich verstehe kein Norwegisch! Wo sind die Fotos von letztem Wochenende?

    Lg,
    Markus

    By Anonymous Anonym, at mandag, 16 oktober, 2006  

  • Hei!

    Jeg trodde jeg hadde mistet bunaden min for ei stund siden, men den lå i garasjen til Oline. Hurra. men såg ingen kystdrakt der, dessverre.

    Jeg finner ikke igjen kjæresten min. Husker ikke helt når jeg hadde han, det er noen år siden nå. Har lett i flere byer men bortevekk er han.

    I vinter hadde jeg en trivelig erfaring, etter at jeg på ettellerannetvis klarte å miste busskortet mitt på vei til jobb. Siden det var et hvitt kort tenkte jeg at snøen hadde slukt det til våren. men jammensan ringte ei hyggelig jente en time etterpå og fortalte at hun hadde funnet det. Jeg gledet meg stort over det varme hjertet hennes.

    3 uker etterpå ble hele lommeboka, fotoapparatet og bibelen min stjålet. På Kick. Ja, man burde vite bedre enn å ta med bibel på Kick.

    Sparkest

    By Anonymous Anonym, at mandag, 16 oktober, 2006  

  • Æ og trudde æ hadde mista bunaden min! Men den va der. Bare litt bortgjemt i skapet. Men din va heller ikke der. Sorryborry.

    Det beste æ non gang har funne, må være pappa. Æ va vel kanskje 5 år og litt lost i banken...men æ fant han igjen! Halleluja!

    By Anonymous Anonym, at mandag, 16 oktober, 2006  

  • Siri said..

    Ej lide av korttidshukommelse, men d siste ej syns va veldi deili å finne ijen va 3. stampe i Baneheia under orienteringa på fredag! Trudde faktisk ei stund at ej kunne lese kart, men så feil kan man ta..
    Ej kan forresten heller ikkje finne kjæresten min! Trur d e nåke so går...

    By Anonymous Anonym, at mandag, 16 oktober, 2006  

  • Oops.. glømte visst å svare på første spm. Nei dessverre, he ikkje sett kystdrakta di å heller ikkje nåke so ligna so vidt ej kan huske..

    By Anonymous Anonym, at mandag, 16 oktober, 2006  

  • .... har du spurt Abligård? Det er faktisk ikke sikkert de hadde lagt merke til det om den hang noe i et skap som ikke egentlig skal henge der.. Du vet *litt distree*.. :D

    By Blogger tingaling, at mandag, 16 oktober, 2006  

  • Jah, så var det resten av spørsmålene då.. Men, Kristin - jeg mister da aldri noe! ehh. :D

    By Blogger tingaling, at mandag, 16 oktober, 2006  

  • kristin, husker du ikke at du skulle gå i dressen min og jeg i bunaden din i bryllupet vårt?? så jeg skulle bare låne den frem til da....
    jeg tror at det mest irriterende må være å ikke finne ting igjen, fordi man vet man har det, men finner det ikke.
    jeg fant nylig igjen en genser jeg ikke hadde helt kontrollen på, men så var den i god varetekt hos livs...

    By Blogger patrick, at mandag, 16 oktober, 2006  

  • Markus: SORRY, but I've been home and my pictures been here at my computer. But soon I promise there will be a "travelling-letter" from Germany. But in english I'm afraid..
    SUngun: Bibel på Kick, for å sei det sånn-du ba om det..Æ syns æ så kjæresten din her om dagen, men så va det bærre ein som ligna..

    Sovleigosk: Bunada e tydeligvis nå som fort bli borte, sjøl om dæm e shvær som et uvær.. E du nett på nett no?
    Æ sto uttafor døra dåkkers og banka i går og SE, ingen lukket opp. Dåkk e så fryktelig ugjestmild..
    Siri Anita: He-he, sjer det for mæ der du sprang oppi vatnet og febrilsk lett etter en stampe, før du endelig skjønt at det va et vatn...:)
    Chrisma: trur itj den e der, da burda dæm snart ha funne den..Og hovmod står for fall, bærre så du veit det..:)
    Han brune: mohahaha. Æ syns æ sjer dæ i en ALTFOR stor kvinne-kystdrakt..Æ glær mæ allerede kjenne æ. Bærre 72 år igjen nu!!!
    Ellerr ahr æ mista nå meir. Snakke om at æ trudd flaksen hadd snudd etter æ sannelig min hatt skrapt frem 100 kr på et flax-lodd her om dagen. Men i går på min lille trivelige mellom-stopp i Oslo (takk te Catti, Arne olav, Johan og Kjetil) greidd æ da å mist LOMMEBOKA mi!!! skjønne itj helt kor, men føle på mæ at den e tapt. Det e itj som i Kristiansand, der du får pængbøkern tebake med like my pæng i som når du mista den. Nei, æ ansjer den som tapt..DRIT. Første gang æ har mista lommebok på ordentlig. Har fått sperra aill kortan da, men ikke nok med det. Æ fant ut at æ mista den ti min før toget mitt gikk.
    Så EN: det vart ingen mat på mæ før klokka ti og da spist æ sist klokka tolv..
    TO: NØKKELN te oppbevaringsboksen min på Oslo S lå i den lommeboka.Og oppbevaringsboks-kontoret va stengt så æ mått dra heim UTEN min fyllt te randen-ryggsekk med nesten aill klærn min, tre dyrebare sko samt et unikt album fra Japan-turen min.. GNURF
    og TRE: Flax-loddet lå i den lommeboka.
    Flax my ass....

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 17 oktober, 2006  

  • (innlegget bør leses med en litt furten innstilling)

    ja....eg tog den lommeboka som straff for at du ikkje tok kontakt når du var i byen. Du får den aldrialdrialdrialdri igjen. HA.

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 17 oktober, 2006  

  • *panikk* kæm e du? Du skjønne det at æ va der bærre fem tima i går og bærre en kveld på torsdag.. men kjæm igjen om to uka og da e æ der heile helga. Leik da, du ukjente frende?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 17 oktober, 2006  

  • JeppZ. Me ska lega. Husk hjelm!

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 17 oktober, 2006  

  • mohahaha..
    tok den litt seint..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 17 oktober, 2006  

  • 1. Nei, jeg har dessverre ikke sett den. Sorry...

    2. Det jeg ble mest fortvila og desperat over å miste husker jeg, er sminkepungen. All sminka mi glemte jeg på skolen etter en forferdelig sang-eksamen.

    3. Jeg fant sminka igjen dagen etter. HALLELUJA!!!

    By Blogger Linda Therese S. G., at torsdag, 19 oktober, 2006  

  • 1. Idet eg leste innlegget ditt så innsåg eg at eg hadde kystdrakten din på meg! Sorry, men sånt e jo fort gjort...

    2. Eg har ein tendens te å mista gavekort på bok og media som eg får te jul og slikt. Tror B og M har spart øve tusenlappen på meg der.

    3. Komme ikkje på noe eg har funne igjen. Håpet, kanskje? Ehh...

    By Blogger Øyvind, at torsdag, 19 oktober, 2006  

  • Æ fant lommeboka miiiiiiiii!!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 24 oktober, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home