100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

tirsdag, september 19, 2006

Flaut...

Apropos heiing, har æ hatt en rimelig flau opplevelse i dag. Satt nemlig i en temmelig full kantine på HiA i dag, da PLUTSELIG ut av det blå kom kronprins Haakon Magnus inn døra med følge. Æ ropt litt sånn av forskrekkelse og folk klappa og greier.
I neste øyblikk gikk nå inni hauet mitt fryktelig galt og et eller anna sted så gikk mine sosial-intelligens-sperra ned for full telling; Æ e så impulsiv og spontan som æ ailler har vært før å BRØLE ut HAA-KOOON MAG- NU-UUUUUUUUUUUUUUUUUUUS i vill fotball-kamprop-stil og så høyt som bærre æ kan brøl!
Æ angra som en hund når æ hadd komme te KON-delen men følt at det va altfor seint å stopp mæ sjøl på det her tidspunktet... Veit itj helt om han oppfatta ka æ ropt, men hørt mått han nesten ha gjort, for det gjor dæm 5-700 ainner folkan i kantina..
Og æ va sprutrød i ca et kvarter etterpå og lett etter det berømte hølet i bakken..
Hilsen "tomaten"

English summary: Today I manged to call out the name of Norway's future king; Haakon Magnus, as loud as only I can shout. It was seriously LOUD. AND I did this in my school's cafeteria with the presence of the royal person himself and about 500 other students. Don't know if I ever been SO embarrased i my life..What was I thinking??!!

18 Comments:

  • Er det sant!?! Skulle gjerne vært der og fått med meg det!

    By Blogger Knut Håkon, at tirsdag, 19 september, 2006  

  • tihi. Jeg gikk dessverre også glipp av dette. Men jeg er villig til å satse ganske mye på at dersom han faktisk oppfatta hva du sa og gjorde, så syns han det var ustyrtelig morsomt. Han har bare ikke tillatelse fra kongehuset til å uttrykke spontan glede. NEMLIG! KRIIIIIIII-STIIIIIII-IIIIIN!!!!

    By Blogger Linda Therese S. G., at tirsdag, 19 september, 2006  

  • Hehehe..eg må no flire litt...Herlig!

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 19 september, 2006  

  • ha ha ha ha ha ha

    By Blogger patrick, at onsdag, 20 september, 2006  

  • det er jo helt fantastisk. vettu, jeg tror han digget det!tenk så gøy de har det rundt middagsbordet idag. hvem ville ikke ha en sånn intro? den slår hvilken som helst fanfare:)
    jeg digger deg

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 20 september, 2006  

  • ha! (det beste er kanskje at du publiserer det her.. )

    By Blogger tingaling, at onsdag, 20 september, 2006  

  • hæhæhæhæhæ! Oh loooord Kristin.
    Det var det morsomste! Hahahahaa.. jeg ler enda! Nei å nei, så pinliiig. Men jeg hadde ikke blitt flau hadde jeg vært der med deg. Hadde bare knekt sammen.
    Men det er sånt som skjer:)
    Tror det er sånn Line følte det da hun plutselig midt i en sigvart dagsland-konsert i Stiklestad Kirka reiste seg opp å klappa og hylte fordi han sa han skulle synge "makt i de foldede hender". hæhæhæ.. impulskontroll på topp!
    Du er skjønn:)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 20 september, 2006  

  • Må bare si deg dette! Du må gå inn på http://www.myspace.com/juketunes og hør på sangen Lucy Lou. Den handler om meg! For real! hæhæ..og den er sååå priceless!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 20 september, 2006  

  • Konge!

    Du er kul Kristin!

    By Blogger Tor Gunnar, at onsdag, 20 september, 2006  

  • åååå! angrer så bittert for at e er i praksis nå og isje på skolen!
    for d første kunne e sett an sjøl, og sett deg som tomat...
    åååå!

    lyst å gjøre d neste gang også, sånn at e får d me mæ?

    By Blogger Stine, at onsdag, 20 september, 2006  

  • hehe.. konge, kristin (eller kronprins, kanskje.. ) ;)

    hvordfor var jeg på forelesning akkurat da??????
    æsj...
    si ifra neste gang, så kommer jeg og (smi)ler!

    hudveig :)

    By Blogger Solveig Åsheim, at onsdag, 20 september, 2006  

  • hehe..
    Takk for all støtte i for mæ en meget vanskelig tid.Æ veit om æ tørs å gjenta det, det må i tilfelle vær en helt anna setting. Nu ska det seies at æ har gjort AKKURAT det samme når Kjell Magne fortsatt va statsminister..Huff hadd nesten glømt det...

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 20 september, 2006  

  • Nå har jeg ledd i minst fem minutter. Og det tar ikke slutt. Det er gøy.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 20 september, 2006  

  • ufattelig morsomt, wish i was there. kronprinsen kommer itl hadeland til helga, kanskje jeg skal dra hjem å heie, så tror han at han har fått en stalker..

    je
    miss ju

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 21 september, 2006  

  • hehehehehehe eg ler meg ihjel !!!!

    Åhhhh KRISTIN du e så KONGE !

    By Blogger Hilde, at torsdag, 21 september, 2006  

  • Nei, Kristin , det e ikke du som e Konge, men HAN!!! Ca icvertfall.. men for å si det sånn:HADD du vært Konge(eller kanskje dronning) e æ sikker på at Håkon hadd ropt minst like høyt!:)

    DUUU!! Æ kjem i dag!!!! Det e nesten ufattelig!! Har itj pakka enda;) Og trur itj æ gidd å tren:)

    Forresten vi har fått oss blogg på www.lhk.no

    talast ikveld!! JIPPI!!

    By Anonymous Anonym, at fredag, 22 september, 2006  

  • Jeg var på Spicheren når du ropte. Alle apparatene stoppet opp, folk så på hverandre og mumlet "er prinsen her?"

    By Blogger Nico, at søndag, 24 september, 2006  

  • Dette er en utrolig bra historie. Skal skrive den bak øret, og den kommer definitivt til nytte en dag :)

    By Blogger Erik Andreassen, at tirsdag, 03 oktober, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home