100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

mandag, september 11, 2006

Ukas's bilete

Siden det e en trend og start seria, tenkt æ at æ sku sleng mæ på bølgen.
For dåkk som kjenne mæ litt veit at æ e glad i å ta bilda. Nu ska æ prøv å lægg ut et bilde fra uka som va..Kvar mandag
He-he, vi får sjå kor læng det her vare..
Her e bildet fra uke 36:
På lørdagen va det et fantastisk vær i byen og æ prøvd å dra i gang ut-på-tur-aldri-sur-tur.
Fikk itj med mæ sååå mang oppi Baneheia, men æ fikk med mæ Knut Håkon og Solveig som du sjer på bildet her. Og Æ bada!! klokka 7 på kvelden.


I'm starting a new series here on my blog. Each monday I gonna put out a picture from my last week. So this week's picture (week 36) is from a trip to this water with two of my friends here in Kristiansand: Knut Håkon og Solveig. I thought is was kinda cool

14 Comments:

  • og jeg glede mæ te å bli avbilda der:)

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 12 september, 2006  

  • Jeg vil være med på tur. Var selv på en etter-jobb-jogge-tur til Hellerstønuten 166 meter over havet i går. Fantastisk natur innover i baneheia/bymarka. Planlegger selv en bloggserie som går på topp5 topper i Kristiansandsområdet. Skal gjennomføre 5 toppturer på en uke. Se ellers melding angående bursdagen din på comments i min blogg. Og ha en fortsatt trivelig dag (forutsatt at dagen så langt har vært trivelig).

    By Blogger kire snah, at tirsdag, 12 september, 2006  

  • ..jeg er enig med Tormod(ig) - det ligner på Merete!

    By Blogger tingaling, at tirsdag, 12 september, 2006  

  • nu e det altså ITJ merete men Solveig da, men okei.. Æ sjer itj likeheten.
    FEM topptura på ei uke Hansi, det e jo helt SJUKT! har du lugge i høydetrening?
    Og kæm e du Pene-Lene?
    Eg undrast..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 12 september, 2006  

  • Ligger i høydetrening ja. På loftet. Om redigering: Ja jeg redigerer en del. Ikke så mye spillefilmer og sånn. Men egenproduserte reisefilmer. Eksempelvis fra Afrika, Israel,Lofoten, Randøya etc etc. Samt nyhetsreportasjer for TV Sør og til og med TV Norgenyhetene, og en gang jammen meg også for Norge Rundt. Så joa, driver med det. Men akkurat no redigerer jeg virkeligheten for å få til en vellykket Aksjon Håp....

    (ps. jeg ser også likheten med Merete$ på det bildet)

    By Blogger kire snah, at onsdag, 13 september, 2006  

  • Åh, eg hadde nesten gløymt bloggeverda! No er eg tilbake på surfebrettet, og start-sida er alltid din, Kristin-min!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 13 september, 2006  

  • ..jeg tror deg ikke. Det er Merete Krogedal.

    By Blogger tingaling, at onsdag, 13 september, 2006  

  • Jeg vet ikke hvem Merete er, men det ligner i hvert fall ikke på Solveig.

    By Blogger Linda Therese S. G., at onsdag, 13 september, 2006  

  • For de som lurer, så er det altså meg; solveig. Du kan jo legge inne et bilde av meg og ett av merete, kristin, så kan jo folk bedømme en gang til hvor like vi er... hehe.. tror ikke vi ligner så velig mye.
    ;)
    klem sunshine!

    By Blogger Solveig Åsheim, at torsdag, 14 september, 2006  

  • jeg synes det likner på solveig jeg.

    By Blogger patrick, at fredag, 15 september, 2006  

  • NEIH, her gir meg meg IKKE! Det ER Merete, man ser det på brillene - og hvordan håret ligger. Beklager, Solveig - men Merete har kraftigere hår enn du og det ser man her! Merete Merete Merete!
    (en norrbagge i norrbotten kjeder seg... la meg provosere deg!)

    By Blogger tingaling, at fredag, 15 september, 2006  

  • Det ER meg!!! Solveig ÅSHEIM....ikke solveig berg...

    så sånn er d!
    =)

    By Blogger Solveig Åsheim, at fredag, 15 september, 2006  

  • Enlish summary: Knut Håkon og Solveig. "og": What does is mean? ;-)

    By Anonymous Anonym, at mandag, 25 september, 2006  

  • og = and
    sorry...Who are you?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 26 september, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home