100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

tirsdag, oktober 31, 2006

Korsn utnytt ei langhelg i Oslo best mulig måte

Hadd langhelg i helga og fann ut at nu va tida moden for ei skikkelig Oslo-helg. Så æ satt i gang. Æ villa treff mest mulig folk og begynt å meld og spør og ring og mail og spør igjen og chatt for å hør om folk kun og villa leik med mæ. Og etterkvart falt planen på plass:
TORSDAG:
19.45 ankommer Oslo med buss
20.00 Træff Tuva og slår følge opp te Kristine
20.30 og utover Hengings hos Kristine med Prison Break og kos

FREDAG:
10.30 Greie å ta mæ fram te Tuva ved hjelp av offentlig transport.
11.00 Hengings med Solveig
14.00 Drar te byen for å hent PÆNGBOKA mi som har itj mangla nå!!
15.30 Drar på sjølbedt middagsbesøk te Simen og Tina med kokt torsk og brokkoli
19.15 Møte Amund uttafor Misjonsalen og e klar for min første Rudi Myntevik-konsert
19.30 Finn ut at konserten e klokka åtte...
20.00 På temmelig bra konsert med Amund, Anders, Richard og Gla'Lars
22.30 Får prøv min første Bislett Kebab
23.00 Hengings på cafe med min trivelige Ansgar-kamerata

Lørdag:
10.30: Dr Quinn med Tuva. Grinings=god episode
12.00 Pga avbud hos nån andre folk tok æ og Tuva oss en tur rundt på Frogner og kikka på alskens fancy ambassadehus og øvd oss på Frrrrrrrogner-dialekta
15.00 Date med Solgunn, med "lørdags"pizza og den gode drøs
19.00 Avgang til Storsalen for å være tidlig ute til..
20.00 25-årsjubileums-fest-møte for KRIK. Som den super-engasjerte KRIK'er som æ e, va det jo et helt sjølvsagt og naturlig sted for mæ å vær!!! My kjentfolk og Harald Eia som knust Knut Arild Hareide i handbak.
23.00 Date'n min med Catti vart litt amputert men fikk treff Erlend og det vart nytt cafe-besøk med Ansgar-gangen.

Søndag:
10.30 Dr Quinn med Tuva. Grinings=god episode
12.30. En kort og koselig treffing med Stine N.
14.15 Vart henta av tremenning Kolbjørn te deilig søndagsmiddag og kaffekos hos tremenning Ragnhild med mann Jostein.
17.00 Busstur med Ragnvald. Anbefales...:)



Her e uka's bilde!
Tuva fikk gå inn barneinngangen på Ica MAxi....

13 Comments:

  • Skjønner ikke at noen forlater denne byen, når de først kommer dit...

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 01 november, 2006  

  • å du , det gikk fulstendig fint!! æ skjønne knapt at æ forlot kristiansand for ei langhelg i oslo..Denne grrrrrrusomme tigerstaden.. Kald va den og..Oslo altså

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 01 november, 2006  

  • ahhhhhhhhhh i saw the pics of the meeting!!!!! shit!! why is Brazil that far away???? i wanna go to europe!!! and see u all!!!

    miss u so much!!!

    loads of kisses!!!

    Pedro

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 01 november, 2006  

  • For et hærlig bilde av Tuva! :D

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 01 november, 2006  

  • bare til opplysning så gikk e jo i klasse med ragnhild..hehe..men d visste du sikkert siden marianne haugstad også gikk i klassen min..
    hørtes ut som en travel og koselig helg!

    By Blogger Stine, at onsdag, 01 november, 2006  

  • Hei Kristin!!

    Så bra det du delte på møtet i går, jeg er med i bønn!
    Vi har veldig lyst til å komme på middag til deg på Torsdag. Merete skal på dansing fra kl 17.30 - 19.00 så vi kan ta det endten før eller etter det. Du bestemmer hva som passer deg best. Jeg har ingen planer.

    Gleder meg masse, og så utrolig koselig forespørsel.
    Du er tøff!

    By Blogger Rebekka, at torsdag, 02 november, 2006  

  • Den helgen må ha vært tilfredstillende for sitt planleggerhjerte. Tanken på hvor mange meldinger du har brukt for å planlegge dette skremmer meg.

    Ha en fin helg!

    By Blogger Knut Håkon, at fredag, 03 november, 2006  

  • Nytt navn på bloggen! GØY!!

    By Blogger Knut Håkon, at fredag, 03 november, 2006  

  • hærli helg!! jeg vil og være med en helg!! Good luck denne helga!

    og du tror at oslo er kaldt, vent til du kommer til det kalde nord!!! det blir kaldt det tenker jeg!!

    100% naturrrrlig brrrrrun!! :)

    By Blogger patrick, at fredag, 03 november, 2006  

  • Kristin! Du er kul, og likeså din blågg! Høres ut som om det er mætt av liv i deg fremdeles, og det er godt. Artig med Sara&Tara også, lenge lenge leve =) Ha en strålende dag! Karin

    By Blogger Karin, at fredag, 03 november, 2006  

  • himla artig å gå rundt på frrrrogner med deg!godt å ha deg på besøk igjen! kom gjerne tilbake..Er jeg småfolk selv om jeg er liten..??

    By Anonymous Anonym, at fredag, 03 november, 2006  

  • Aaah, jeg stemmer FOR dr. Quinn! Ender søren meg (nesten) alltid opp med våte kinn og klump i halsen - dramadrama!

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 07 november, 2006  

  • E au bor i Oslo, Kristin! Si hei neste gang. (Litt sinna fjes her nå)

    By Blogger Stine, at onsdag, 08 november, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home