100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

mandag, november 27, 2006

All I want for Christmas is...


Pappa'n min sei at tydelige kvinna e lykkelige kvinna. Æ trur han e inne på no der. Alltid like kjedelig å få julegava man IKKE har lyst på. Sånn som pynte-ting. Æ har INTET behov for pyntegjenstanda..Men dæm har en tendens te å snik sæ unner juletreet.
Så æ tar en Solveig. Siden det e under ei mnd te jul syns æ det e på tide å lægg ut årets ønskeliste. Spesiellt e det her retta mot familien. Mått nemlig i dag minn min kjære bror på at æ har faktisk bursdag den 10 desember!! (jada, han e 19..) Han syns å minnast at det va no sånt ja, men hadd håpa at det kunna bli forbigått i stillhet...
Men her kjæm den altså: The List
Merk!!! - * stjerne betyr at æ har fått det te bursdagen min mamma og pappa.. :)

Nytt snowboard med nye sko og bindinga (her kan mamma og pappa samarbeid med Andreas..:)
Pondusbøker'n nr 1,2, og 4
Et kongerike for en lama-DVDén
Lille Lørdag samle-DVD
*En ny avtalebok for 2007-helst itj så veldig stor, men nødvendig for planleggingsmanien
Sånn grønt gjennomsiktig plast-trekk te Nano'n min.
*Et fancy lite brille-etui
*Små svarte perleøredobba
DKNY Be Delicious-parfyme
Ei brun, kul, itj for jålåt skulderveske
*Ordentlig pudderkost/rougebørste som kan trekkes inn
Ny sovepose
Hjemmestrikka håndleddsvarmera i all mulige farga
*Helt vanlige laken.
1 Gb Minnebrikke te kameraet mitt.
Ungfilla'cdan
*Pilot-pænna. Type SVART, Hi-tecpoint. V7
Sånn blå Helly Hansen stripat super-undetøy-overdel
*En kul refleks
*En overmadrass eller en ny madrass!!
Et svart album som Knutis har.
*Sara og Tara-DVDen ferdig redigert- den gjeld kun Nico..
Treningsklær, spesiellt shortsa og joggebuksa.
Nye øreproppa te Ipodn sidne æ egentlig har sprengt dæm..
*En stabel med tomme cd´a og dvd´a
Ikke en ny juicepresse Øyvind og Erlend....
Hest med alt utstyr
SNØ før jul i Kristiansand!

Ska før opp meir når æ kjæm på det..
Nu har æ vært flink og tydelig syns æ..Så får vi sjå om æ bli lykkelig..

20 Comments:

  • Hei Kristin! Jeg har en "Budbaereren, lys i moerket"-refleks. Du kan faa den hvis du vil, saa slipper noen aa kjoepe den til deg.

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 28 november, 2006  

  • eg kjøpe alt te deg eg ;)

    By Blogger Tarjei, at tirsdag, 28 november, 2006  

  • Ei tydelig kvinne er ei ydmyk kvinne. I love you Kristin.

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 28 november, 2006  

  • En kvinne som er tydelig skal prises! Står det sånn ca i ordspråkene.... God liste. Bra jobba!Kjipt at Tarjei kjøpte alt til dæ og ikke lot nokka bli igjen til oss andre vanlige fattige... Slem Tarjei! ...skal vi spleise?

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 28 november, 2006  

  • Jeg synes det er spesielt bra at du presiserer at du ønsker deg ny sovepose. Kjipt å få en gammel, brukt og sur en lissom..

    By Blogger Karin, at tirsdag, 28 november, 2006  

  • Jeg trefte en dame i Tanzania som brukte en Rogaland kommune refleks som smykke! Jeg syns koooonge om akkurat det =)

    Ellers blir det nok dårlig med bursdagsgave herfra, men lover deg mange gode tanker, og et kort!

    Like deg snuppa!

    By Blogger Hilde, at tirsdag, 28 november, 2006  

  • Gudmund: FYTTI!!!! den refleksen sku æ drept for. E du seriøs kan æ få den?? ingenting kan vel varm et frikirke-hjerte meir enn det!!!
    Takk Tarjei; sett æ pris på..du har jo så sykt god råda du, som jobbe frivillig kan æ tenk mæ..
    Solveig og Helene:takk for bibelversan. Dæm varme..:)
    Karin: Æ stille mæ åpen for dæm fleste soveposan egentlig.. Men hadde jo vært å fortrekk at den va ny..
    Hilde: Altså va hu dama fra Tanzania eller rogaland. Hvis det va førstenevnte e det jo helt fantastisk!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 28 november, 2006  

  • æ har just presis i kveld fått den store ære av å gni mæ opp mot Einar Gelius mens æ samtidig la en hånd på høyre skulder te Jens Brun Pedersen og ba en stille bønn for han inni mæ. Det e ka æ kalle en spenstig opplevelse..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 28 november, 2006  

  • Jeg skal sende deg refleksen på nyåret.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 29 november, 2006  

  • Jeg har en skoeske liggende med reflekser. Skal se om jeg får pakka inn en til deg. Kanskje du kan få en til bursdagen. Det er jo viktig å bli sett når man går med bøsse for Aksjon Håp på bursdagen sin. Hint hint.

    By Blogger kire snah, at torsdag, 30 november, 2006  

  • Hei skjønne!!
    Skulle så gjerne spritet opp party´et på Lørdag ass, men kommer sterkt tilbake neste år.
    Eller leste jeg til min store forskrekkelse følgende på din linke-liste:
    Rebekka JUNE Dvergastein....

    Den var ny??
    Jeg hadde hørt rykter om at du stadig deler ut mellomnavn i hytt og pine. Hadde håpet jeg skulle unnslippe det... Hehe
    Men uansett: JUNE?? Jeg krever et nytt og mer passende

    By Blogger Rebekka, at torsdag, 30 november, 2006  

  • hest med alt, er det også med stall og mat i ett år???

    By Blogger patrick, at fredag, 01 desember, 2006  

  • Jeg har en container med refleksvester og speil. Jeg sender den over med en gang! Jeg er best.

    By Anonymous Anonym, at fredag, 01 desember, 2006  

  • Sorry Rebekka for dårlig mellomnav n, æ tar sjølkritikk på den. Ska sett mæ i tankeboksen så i mellomtida for du bærre hold ut med det..
    Patrick, så klart. Alt utstyr e det samme som Alle utgifta-for resten av mitt liv!!!
    Gudmund: hest e best ingen protest, den som e i mot e en j.. oisann stoppe der trur æ..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at fredag, 01 desember, 2006  

  • DU og? Eg og har nettopp for nokre daga sida gnidd meg opp til Einar Gelius og Jens Brun Pedersen, eller... Einar og Jens som eg vel å kalle dei...:)

    By Anonymous Anonym, at fredag, 01 desember, 2006  

  • kjenne eg og ønske meg en kul refleks.

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 02 desember, 2006  

  • kjenne eg og ønske meg en kul refleks.

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 02 desember, 2006  

  • æ fikk det!!! Æ fikk en refleks-hest-nøkkelring!!
    Æ e en meget lykkelig kvinne i dag. tydelighet lønne sæ!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at søndag, 03 desember, 2006  

  • Åsså æ sokm tebnkt æ sku gi dæ kondomrefleksen min fra russertida..:(Alltid e æ for seint ut!
    Men æ har et kongerike for en lama på tysk da, kan jo kopier den te dæ:)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 07 desember, 2006  

  • du skal ikke se bort i fra at det dukker opp en firkanta liten gave med en blank running inni!
    (ikke forlovelsesring...enda)

    By Blogger Nico, at fredag, 08 desember, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home