100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

søndag, desember 03, 2006

Foren eder!

Æ har blitt lurt!
Æ flytta inn i Parkveien 6a i den tru at det kom te å bli 3 av oss der men nu som også Siv Iren har fått sæ type har vi blitt liksom 5. Og gjett en gang kæm som e det 5 hjulet på vogna som må rømm huset for høylytte kline-lyda?? Æ står nu som enslig singel i leilgheta..Og æ kjenne at ailler har æ følt mæ så ensom....
Men så e det godt å vetta at æ itj e alein..Det finns faktisk fleir av oss. Bærre her i Kristiansand e vi fleir, bl.a Stian, Knut Håkon, Maria, Helene, Solveig.. Vi har bestemt oss for å lag en støtteforening. Og vi e veldig interessert i å kom i kontakt med fleir som slit med det samme som oss. Så hvis du bor i en leilighet/hus der alle dine samboera e i forhold og du IKKE e det, så e du HJERTELIG velkommen te å join oss.
Vil Du vær med?

12 Comments:

  • Blir æ svikern æ da? Ækkelt. Håpe æ fortsatt e din bestestebeste selv om æ har type...

    By Anonymous Anonym, at søndag, 03 desember, 2006  

  • min bestestetstetsetsbestbestsebest for alltid...No stress, nei du har sveke Helene, siv iren og Eva har å svar for mæ..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at søndag, 03 desember, 2006  

  • Eg blir veldig gjerne medlem av den klubben!

    By Blogger Anne Liv, at søndag, 03 desember, 2006  

  • Count me in!

    By Anonymous Anonym, at mandag, 04 desember, 2006  

  • Eg foreslår at vi skal starte ei sjølvhjelpsgruppe! Eg kan vere både sosionom og klient...! Hadde vore så godt å berre sette ORD på det liksom...

    By Anonymous Anonym, at mandag, 04 desember, 2006  

  • Sammen er vi sterke!

    By Anonymous Anonym, at mandag, 04 desember, 2006  

  • æ asså vil ver med. Ka med om me har valg i ansvarsområder å starte singel klubb. Sorry eg ikkje har svart deg på melding, eg drive å tenke sjår du. Me vett ikkje heilt ka tid med drar fra hotellet. Det hørres knall ut da.

    I give ju a å notice, when I know.
    You rock

    By Blogger Tarjei, at tirsdag, 05 desember, 2006  

  • vi er bare 4 single jenter som bor sammen...og er veldig gla for at vi alle fire er single. det er herlig å slippe å bli minna på det lissom!
    men, man kan jo aldri være på den sikre siden når det gjelder sånne ting. kanskje vi kan bli med i klubben sånn på forhånd sånn for sikkerhets skyld??

    By Blogger Stine, at tirsdag, 05 desember, 2006  

  • sorry at jeg ble forelska i samboeren din...

    By Blogger Nico, at fredag, 08 desember, 2006  

  • Kan jeg få være med også?? Selv om dere kanskje ikke vet hvem jeg er!! Men jeg har 2 samboere, hun ene har hatt kjæreste i 1,5 år, og hun andre fikk kjæreste på lørdag.. Kjenner den følelsen, liksom litt "annerledes" ;-)

    By Anonymous Anonym, at mandag, 11 desember, 2006  

  • Vi single som er igjen burde bare bli sammen mener nå jeg. samma for meg om jeg tar knut håkon eller stian. da hadde vi blitt en koslig gjeng:)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 21 desember, 2006  

  • hehe..Kanskje det vi sku ha gjort så hadd vi løst heile problemet..:)

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 27 desember, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home