100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

torsdag, februar 09, 2006

Observasjoner..

1. Jeg trodde at jeg bodde paa en saakalt Girls dorm(jentefloey). Der tok jeg feil
2. Hvis du staar ved et lyskryss i Brisbane og venter paa groenn mann,kan det hende at du
hyler til naar du hoerer lyden for foerste gang naar det ENDELIG blir groenn mann.. (ehee..:)
3. Det ligger en loek under sengen min. Jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om det holder dyr
jeg ikke vil ha der,unna..Gidder ikke spekulere og lar den ligge der. Der et jo loekens aar!
4. Dritt, australierne er og et slikt hilse-folk som amerikanerne:Hey how you doing? og jeg
legger ut og svarer og hilser og stammer og driter meg loddrett ut,mens alle bare ser dumt
paa meg. Hvis de ikke bryr seg, hvorfor SPOER de da?!!!!!!
5. Det mangler endel VESENTLIGE bokstaver paa det australske tastaturet, samt at de har flyttet paa alt annet....
6. Australia er VIRKELIG fullt av slektningene deres Patrick og Catti!! Morsomt

PS: Dette innlegget er skrevet paa bokmaal for aa minske behovet for troenderske vokaler og for aa irritere,samt mobbe Solveig Cecilie Berg

17 Comments:

  • Hehe, høres ut som om du har det greit så langt Kristin! Det er godt å høre, og jeg gleder meg til bilder og å lese mer! Gla' i dæ schnuppa! Klem!

    By Blogger Linda Therese S. G., at torsdag, 09 februar, 2006  

  • Får hilsa te di då!!!
    Sei at utsendingen diras i Sandnes, klare seg veldig fint, og har ingen planer om å komma hjem igjen med det første.. Their loss!

    By Blogger Catti, at torsdag, 09 februar, 2006  

  • Bærsjelomp Kristin. Mobbing e ikke fint, og det e ikke bokmål heller!!

    LENGE LEVE DIALEKT!
    ALDRI MER KRYSTALLNATTA!!!

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 09 februar, 2006  

  • Hei Kristin!!
    SÅ bra du har kommet deg til Australia i god behold (bortsett fra leggene..) øres ut som du har det fint så langt! Hva er forresten dealen med grønne menn i brisbane? ;)

    Gelder meg til å se bilder! Enjoy Australia!!! Gla i du! Klem!

    By Blogger Solveig Åsheim, at torsdag, 09 februar, 2006  

  • høres... ikke øres.. ;) mangla visst en bokstav her òg.. hehe!

    By Blogger Solveig Åsheim, at torsdag, 09 februar, 2006  

  • Bra du holder oss oppdatert om livet der nede.

    Hurra for "Verdens løk-år"!

    By Blogger Knut Håkon, at torsdag, 09 februar, 2006  

  • Eit spørsmål: Når va det dem australiabøkern skulle leveres inn? Har ikke fått gjort det enda...

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 09 februar, 2006  

  • så bra at du blir kjent med slekta min..det kan passe veldig bra når vi er 90 og skal gifte oss...endelig bokmål..tusen takk!!!
    den lille brune klare seg bra i det kalde nord...si til dem at de kan godt sende noe varmt vær til meg...det savner jeg :)
    godt å høre at du driter deg på vanlig hei spørsmål og at du lever så si i beste velgående!!

    By Blogger patrick, at torsdag, 09 februar, 2006  

  • Veit daakk ka?
    I gaar saa ae en ALBINO-asiat!!!
    Unnskyld mae, men det va naa av det sykeste ae har sjett.Ae har jo sjett albino-nordmenn, men det e jo liksom itj saa langt fra en vanlig nordmanns utseende liksom..
    En albino-asiat, det bli liksom naa helt anna..

    By Anonymous Anonym, at fredag, 10 februar, 2006  

  • Baersjelomp sjoel Solveig..Boekern ja.Si det, en mnd etter at ae va der.. Altsaa foer mndskiftet saa e du safe!
    Knutis, takk for verdens loek-aar kommentaren. Den maatt baerre kom fra dae og ae glede mae over at den kom!
    Patrick og Catti: Ae ska overbring hilsningan

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at fredag, 10 februar, 2006  

  • Verdens løkår (jeg fniser her jeg sitter) Jeg er sikker på at løken under sengen er et tegn på at du kanskje har lagt det prosjektet litt for langt unna, og at du trenger å ta det frem igjen til lyset =)

    Eller så er det kanskje bare leketøyet til monsteret under sengen din =)

    Hurra for Kristin!!

    By Blogger Hilde, at fredag, 10 februar, 2006  

  • Kanskje løken e der for å skremme bort melkproduktsvettluktende innvandrera... Blir ikke det du egentlig?

    MOHAHA!!!!

    Glede mæ til bildan kommer! Kor svett e du egentlig på en vanlig Australia dag... sånn på en skala.

    By Anonymous Anonym, at fredag, 10 februar, 2006  

  • E det ein spesiell dag detta året der me bør markera løken spesielt, eller e kvar dag ein løkdag?

    By Blogger Øyvind, at fredag, 10 februar, 2006  

  • Kvar dag er ein loekdag e jo en kjent og kjaer salme det!Det e saapass at du svette her. Kan vi itj baerre leave it with that?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at lørdag, 11 februar, 2006  

  • Obeservasjon nummer 4 hadde eg klikka i vinkel på. Jalla å spør bare på grunn av høflighet.

    Heia adle gulinger.

    By Blogger Tarjei, at lørdag, 11 februar, 2006  

  • hehe, så utrolig bra :)
    her er det tåke og drittvær, og alt er egentlig veldig kaldt & veldig vinter (det dekker det meste)
    jeg har lånt britney spears- cd på biblioteket. burde egentlig skrive oppgave, men spiser sjokoladekake og sover ukristelig lenge på formiddagene.. savner deg og din skjønne aura!

    By Blogger Rag, at mandag, 13 februar, 2006  

  • Grønn mann e grønn mann og sånn e det. Ingen ting å heng sæ opp i!
    Ny observasjon: Flaggermusan i det her landet e så STOR at dåkk vil faktisk itj tru det. Vi snakke MÅSE-stærrelse her altså. Skikkelig scvær Hav-måse-størrelse. Usannsynlig ekkelt. Dæm oppheld sæ jo mesta rundt og i trær så æ prøve å unngå å gå rundt dæm rundt kveldstid, men det e jo søren mæ trær OVERALT i den her byen!!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 14 februar, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home