100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

mandag, januar 30, 2006

Ukas anbefaling


Æ tar en "Erlend" og vil bærre anbefal en blogger te dåkk. Æ har nemlig vært så heldig og akkurat fått stifta bekjentskap med mitt store blogger-forbilde: Catti Eide. Hu har i dag endelig fått sæ en blogspot-blog: http://supercatti.blogspot.com. Fra før av har hu en fabelaktig MSN-blogg: http://spaces.msn.com/pusecatti/ der det står MASSE bra, artige og fornuftige ting
Altså ei dame verdt å følg med på. Mine varmeste anbefalinga..

21 Comments:

  • FOR ET JYSELIGT BILDE!!

    Eg sperre deg ute fra bloggen min, hvis du ikkje snarlig bytte bilde

    Eg får heilt angst!!!!
    eg kan heller gi deg ett nytt, koss enn det må ver!

    By Blogger Catti, at mandag, 30 januar, 2006  

  • Supert bilde.... Ikkje bytt.

    Din venn i ånden ;)

    By Anonymous Anonym, at mandag, 30 januar, 2006  

  • nei eg meine din far i ånden va det vell ;)

    By Anonymous Anonym, at mandag, 30 januar, 2006  

  • Erlend, når vart du min far i Ånden?
    Æ bynne å få en del av dæm nu..
    Men ja følkens, æ ska innrømm det. Catti sjer tusen gang beir ut enn det her bildet.. Æ mått skynd mæ sjøh og da tok æ det først og beste æ fant. Veit det va slemt gjort..Mått bærre få m mæ reaksjonen din. Unnskyld, kan du tilgi mæ? Evt gi mæ et beir bilde, så ska æ bytt i morra..:)

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • Koss kan eg gi deg et aent bilde, lure eg på??? mail? har du msn feks?

    uansett så e d ikkje farlig :)
    eg såg jo akkurat sånn ut på bilde når det blei tatt, så d e vel fare for at eg ser ut sånn te vanlig og :)

    no prob.

    By Blogger Catti, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • Du har mang muligheta
    Send det på mail: flokrist@yahoo.no
    Overfør via Messenger: flokrist@hotmail.com
    Ellers du kan sei mæ nån nettsida der det finns et finar bilde av dæ evt sei kæm av albuman på MSN-spacet ditt æ kan leit i..
    Du kan vella, som vi sei her

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • Nej nu, Erlend e jo ikkje din far i ånden. Da e meg. Den opphøyde.

    Your father....

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • E ikkje någe pes. Eg tåle å se litt full ut, som Tarjei meine eg gjør. Men eg la det te i MSN'min eg. Hip hop!

    By Blogger Catti, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • Nei se der!! Eg fekk me bilde på kommentarer! JIPPPI!!! Øyvind og meg stressa endel me det i dag mårres,kan du sei. så det va gøy å få det i boks!

    By Blogger Catti, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • Mohahaha!
    Er det deg o oppøyde Tarjei. Velkommen ska du vær o fader i Ånden innom mine sider.
    E livet vakkert der i vest?
    Med de eldre og pleien og syken og UiS?
    Nu veit æ det. Ka med at du og Catti begge flytte hit te Kristiansand te høsten.Så kan vi aill leik!
    Kongle, som elgen sa!
    Æ og vil ha profilbilde!!Æ får lag pai te guten, så Øyvind hjølpe mæ og..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • heeeei kristin du må sjekke detta ut, you'll love it
    skru lyden på fullt og gå inn her:
    www.albinoblacksheep.com/llama
    moro for en hver lama venn!!

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • forresten, du e velkommen i gjengen min. Du kjenne jo både Erlend og Tarjei. Samboeren til Erlend i Bergen, Thomas, har du truffet han? så mangle det bare to stk,kjetil og Steinar. Me trenge ei jenta, eg blir litt øvekjørt når eg ikkje herske sjøl. Forresten, eg tilbyr deg å bli samen med di, dvs. Enten Erlend (søt blondina), Tarjei (sprø nok hvertfall :)) eller Thomas (mørk og kjekk). Du kan vella!!

    Enjoy!

    By Blogger Catti, at onsdag, 01 februar, 2006  

  • Uuhhh. Vanskelig valg..
    Du veit ka æ vil ha, velg for mæ du.:)

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 01 februar, 2006  

  • Nej nu vart æ skræmt. Kristin du må ta dine egne valg. Ta Erlend han klare du vertfall banka opp. Og det e jo viktigast. Erlend e så svak. Catti banke jo han. LETT. Eg by the way med min V - rygg e altfor sterk. Og hvis du legge te mine muskuløse armer og bein så får du ein skikkelig sullamitt. Eg forville meg dessuten innom adle sidor. Å ein ting tæll, aldri hørr på Catti når det gjelde oss gutta, hu skrøyte alt for møje. Og for orden skyld, eg har ikkje dyskleskksi :)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 01 februar, 2006  

  • Syns du klarte deg bra sånn skrivemessig, terri. Men eg e vel ingen målestokk eg heller med mine 3'ere i norsk.

    By Blogger Catti, at onsdag, 01 februar, 2006  

  • Æ trur æ finn mæ en aborginer æ.Høre dæm e så flink på sånn innfødte fløyta. Ka skjer med all bankinga? Æ har intet behov for vold i mitt framtidige parforhold og med min fysiske form så trur æ itj æ banke nån for tida.. Mitt eneste våpen e å sett mæ på folk..sånn greie æ å hold min lillebror på 1.92 i sjakk. Æ syns itj du har nån dyskejtiske tendensa, men prøve du å skriv trøndersk eller no Tarjei?Det va vel itj fullt så velykka..
    Æ slit med Messenger-dysleksi. Hardt nok det..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 01 februar, 2006  

  • Det e møje eg prøve å skrive. Ka dialekt e detta tro?:

    No vil æ færra te mexico, færra på tur te mexico, no vil æ kvil i sola å prøv å kom på rett sjøl. No vil æ brenn mæ på rompa, æ må husk å smøre solkrem påååå..

    By Blogger Tarjei, at onsdag, 01 februar, 2006  

  • Hej å vil inn på links

    www.tarjei.blogspot.com

    By Blogger Tarjei, at onsdag, 01 februar, 2006  

  • Hehe..Æ vil anta at det e nord-nord-trøndelag. Namdalen eller rundt der en plass. Verbet å færra e itj æ vant med vaffal..
    Maja, æ tar utfordringa
    følg med, følg med..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at torsdag, 02 februar, 2006  

  • Hei Kristin!

    Må se om ikke jeg kan klare å møte opp på den omtalte fredagen...

    Ses og høres håper jeg!

    JODDA!

    By Blogger Tor Gunnar, at torsdag, 02 februar, 2006  

  • Jeeeij eg har fått mellomnavn. ALLTID ønska meg det. Og Roger da det va jo nydelig.

    Me he foresten en te felles kjent nå har eg funne ut. Elisabeth Svela.

    Når det gjelde sangstemmen min så bruke eg den heilt motsatt hensikt enn det du gjer. Eg e så å sej tonedøv, men elske å synga for det om. :) Tar gjerna ein duett engang

    By Blogger Tarjei, at fredag, 03 februar, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home