100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

fredag, desember 02, 2005

Den siste tid er kommet..

I morgen gry(lørdag) vende æ nesetippen sørover fra dette fantastiske Nord-Trøndelag med nydelig førjulsvær til slapse-Sørland. Har hatt det veldig bra her, men nu ska det bli godt å kom "heim" te Kristiansand. Heill på med diverse Australia-ting og æ kjenne at det e litt skummelt. E så my æ ska tenk på og alt ska æ gjør alein...! Men det går nok bra.
Men ja tiden er inne for mine siste to uka i Kristiansand. Vil benytt anledningen te å inviter ALLE kjente og ikke kjente te bursdags/hadet-fest lørdag 10 desember hjemme hos mæ i morellveien 17.Bli vel rundt kl 19.00. Så hvis du itj e sånn teit person som ska på kjedelig KRIK-juleball så e kåken min stedet å vær den lørdagen..!Bli minikonsert m Georg Kristoffer Fjalsett og greier!!!
Håpe æ får trefft all og sagt god jul og god vår og sånn,før æ drar. Hvis itj så kan det hend æ stikk innom en liten tur i januar før æ drar te Oslo og videre te Brisbane.

9 Comments:

  • hei! nå har jeg også begynt med blogging... http://ragstags.blogspot.com Miss you!!!

    By Blogger Rag, at lørdag, 03 desember, 2005  

  • Kreve du at eg linke te din blogg før du har gjort det samma sjøl? Eg e sjokkert....!!!

    By Blogger Øyvind, at lørdag, 03 desember, 2005  

  • dåkk e herved linka te sida mi!!
    Mått bærre finn ut korsn man gjor det først Øyvind..
    Velkommen ska du vær Ræggis.
    Like dåkk!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at søndag, 04 desember, 2005  

  • hello frøken brisbane jentå... der havna eg plutselig innom sidå di og :) australia komme ikkje te å bli någe aennt enn bra!!! me har bestilt billetter 12.februar... når va de du sko reisa? see ya in briiiizziiieee ;)

    elisabeth

    By Blogger betha, at søndag, 04 desember, 2005  

  • Eg ska reisa 6 feb og e framme 8 februar. Det e SKUMMELT syns æ da...Har linka dæ te sia mi, men ka heite du te etternavn egentlig?
    he-he..Men vi satse på at det bli kanonbra! du og eg på menighetshopping, Lizzy in Brizzy!!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at søndag, 04 desember, 2005  

  • Elisabeth "Lizzy in Brizzy" Bjørkhaug it is! Menighetshopping e eg veldigt me på! Bra at du og ska vær der!!! :)Kos dæg, untill we meet... kanskje downundah :) GO TUR!

    By Blogger betha, at mandag, 05 desember, 2005  

  • vil bare kommentere det ekstranavnet som e har fått på linken min. du skjønner at d er jo ho andre stine som heter merete til mellomnavn. kanskje e kan få et anna mellomnavn heller? siden da tror alle at e er stine merete nordbakken! men d er jo greit altså..

    By Blogger Stine, at onsdag, 07 desember, 2005  

  • Ka syns du om Rakel?
    kom på det her om dagen..det e nemlig en kunst å finn på gode mellomnavn..Itj all kan vær så heldig som hu Siri Anita.. E veldig fornøyd me den altså...:)

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 07 desember, 2005  

  • Jeg fikk Rakel!! Alltid hatt lyst på et mellomnavn siden jeg har så kort fornavn. Selvom dansken heter det også, syntes jeg dette var koselig. Nå har jeg lagt bilde av deg og torris på bloggen min, for det er jo bursdagen din! GRATULERER MED DAGEN!!!!

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 10 desember, 2005  

Legg inn en kommentar

<< Home