100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

onsdag, januar 04, 2006

Årets nyttårforsett


Veit itj om aill veit det, og veit heller itj om det e så lurt å fortæl det sånn her,men skitt la gå!
Æ e nemlig anti-vegetarianer. Hvilket vil si at æ har et temmelig anstrengt forhold te dæm fleste grønnsakern utenom potet, rå gulerot og vanlig salat. Det her e jo så klart fryktelig flaut i en alder av 22 år, men sånn e nu Kristin Nordvoll blitt.. Skjønne jo sjøl at det e et litt sosialt handikap å pirk i maten av angst for å få i sæ sopp eller asparges eller brune bønner ( som æ forresten AILLER kjæms te å lik.. ) derfor har æ bestemt for å tving mæ sjøl te å lik (eller i det minste aksepter) en grønnsak per år. Såpass rolig må æ start, men kæm veit? Om 15 år så sitt æ kanskje der å knaske tomater i en alder av 37!! Årets grønnsak e altså løk. Wish me luck!! Og hvis folk vil be for mæ under den her tida så e dåkk hjertelig velkommen te det!

11 Comments:

  • Såpass fr. Nordvoll! Going wild and freaking quwayzy ass. Freidig av deg å starte med løk. Reeespect in tha hoodses. Stolt av deg. Stao no pao!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 04 januar, 2006  

  • Heia!
    Har du ikkje bilde av deg, så får eg plassert deg?
    koselig du tar turen innom bloggen min.. veldig kjekt du la inn kommentar!!!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 04 januar, 2006  

  • AH!
    NÅ VET EG KEM DU E ALLIGAVEL!!!:)
    Takket være bloggen te Solveig Cecilie..har hilst på deg og tror eg.
    skal forresten snakke me Thomas om kjærlighetslivet sitt i mårå på kontoret ;)
    han sleppe ikkje billig unna for å sei det sånn.

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 04 januar, 2006  

  • LØk min kjære.......Fornuftig!!!!!!

    Spør Knut Håkon hvordan man kan bli løk-tilvent ;) Vet ikke om han liker det enda, men han spiser det ihvertfall!

    og når du er klar, snuppa, så er du invitert på Fransk løk-suppe......men den tror jeg er litt frem i tid......
    Mitt tips: begynn med små biter!!

    Allright! Lykke til!!!!

    By Blogger Hilde, at torsdag, 05 januar, 2006  

  • Ååå, koffert valgt æ itj en litt mer enkel grønnsak som agurk eller kålrot eller no sånt? Fransk løksuppe e digg det..Hadd det itj vært for aill løken..
    Catti, trur kanskje æ har hilst på dæ og. Va itj du og Tarjei med på en fiskemiddag på Hånes mon tro?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at torsdag, 05 januar, 2006  

  • LØK, eller hva med paprika, digg, mmmmm... jeg kan lage noe spennede te deg vettu, kanskje komper, å nei, been there done that!
    e synes du bør stiikke innom mine nye blogg!
    http://ingerj.blogspot.no
    velkommen skal du være, og hjertelig godt nytt år!!

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 05 januar, 2006  

  • Heisann!
    Godt nyttår å kule sider! ville bare si at eg å leve å har eg hjemmesia! kos dæ masse! klem fra svela

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 10 januar, 2006  

  • løk? ja, du kunne kanskje valgt en grønnsak som gjør litt mindre ut av seg.. f. eks agurk som består av 90% vann (om ikke mer), og smaker veldig lite. jeg er glad i den grønnsaken:) tror det er mange veggissteder i brisbane, la ikke den muligheten gå ifra deg! det er jo ofte sånn at man åpner sluser & sanser når man reiser, og er mer innstilt på å prøve ut nye ting. modig er du, det skal du ha! bare si ifra hvis du vil lære å like gulrot bedre.. gulrotkake burde være en overkommelig start? :)

    By Blogger Rag, at lørdag, 21 januar, 2006  

  • Det er ikke dårlig å begynne med grønnsaks liking..ikke begynn med RÅ løk da....prøv litt forsiktig på pizza eller no...sånn at du kan dekke det til sammen med andre smaker..også plutselig så kanskje du klarer å spise det uten å grine nesa ogsånn...Jeg for min del skal ikke begynne på samme måte når det gjelder kaffe...SOryy..gidder ikke å like det!skjønner ikke vitsen! Lenge leve kakao!!

    By Anonymous Anonym, at søndag, 22 januar, 2006  

  • Fett å starte m løk liksom.... :) stolt av deg... vet ikkje om eg kommer til å prøve å begynne å like noe nytt i årene som kommer, men eg e stolt av deg!! klubb, ja! d hadde vært no...

    By Blogger Anne, at søndag, 29 januar, 2006  

  • Har SERIØST vurdert å bytt te agurk faktisk Ragnhild..Det vart en litt rask avgjørelse det. Men må steikes ja. Og hakkes i SMÅ bita..Da GÅR det..Nei te kaffe! Ka ska det vær godt for?
    Gulerot e digg. Utenom når de e kokt.. Æææsj..Koffer ska det liksom vær så vanlig da?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at mandag, 30 januar, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home