100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

mandag, januar 30, 2006

All ære!


Hvis det e nån som har min respekt så e det herrehåndballkepera.. Enten e dæm vannvittig modig eller så e dæm bærre vannvittig dum. Vanskelig å sei..
Men å stå frivillig i et lite bur å bli skutt på med balla m en fart på over 100 km/t uten nå særlig form for beskyttelse e rett og slett imponerende!!!
Min helt: Steinar Ege ( 1.keeper på landslaget Solveig :)
(på det her bildet sjer han jammen mæ både frisk, våken og rehabilitert ut..)

12 Comments:

  • Han e min helt og..
    Eg syns faktisk han e ganske kjekk, te tross for at han ser litt druggis ut..
    Men min smak e vel egentlig ingen målestokk, eg var forelska i Harald Brattbakk (stor stjerne på RBK!!) leeenge. Har fått litt tyn for det ja.

    bloggen min klikke for tiå. men eg tillate meg sjøl å legga deg te på siå mi, så sleppe me å ha Øyvind som mellommann i forholdet vårt.. hørt sånt kan skade forhold

    By Anonymous Anonym, at mandag, 30 januar, 2006  

  • Hallo!
    Æ e fortsatt forelska i Tore Andre Flo.
    Han e fortsatt en av dæm kjekkeste (og lengste..) i Norge meine æ..
    Bloggen din har ailer vært særlig god, va kjempefornøyd at æ faktisk fikk lov te å lægg te en kommentar i natt!Komover te blogspot-gjengen Catti!
    Øyvind e itj den beste å få som mellomann i et forhold. Han e så lang..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at mandag, 30 januar, 2006  

  • Ja,eg vurdere å bytta beita, men eg fatte ikkje koss du legge ut bilder å sånn, uten bilder blir jo bloggene betrakelig dårligare. Det e jo Erlends blogg et tydelig vitne på.

    Ser du har fått me deg mellomnavnet mitt og! Imponeranne :)

    By Anonymous Anonym, at mandag, 30 januar, 2006  

  • eg gav opp spacet mitt og konverterte te blogspot!
    Møkkalei styre der nå.
    Så du må nok forandre linken:)

    By Blogger Catti, at mandag, 30 januar, 2006  

  • Tuuuusen takk ass! S æ r i ø s t . Æ mein da. Tusen takk for at du e fullstendig oppdatert på min uviten innafor håndball.

    Egentlig all sport.

    You know me sista!

    By Blogger Solveig Cecilie, at mandag, 30 januar, 2006  

  • jeg hater håndball!! og spes. EM, og spes. de tydeligvis idiotiske mannlige keeperene. ja ja synd for dem for å si det sånn

    By Anonymous Anonym, at mandag, 30 januar, 2006  

  • Nei, ikke hat! det e kun lov te å mislik sterkt.. Og korsn kan du hat sånne kjekke, lange, muskuløse menn?
    Heia Norge!!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • Som gutt vil eg bare sei at det e høyst unaturlig å gå ut i stjerne-positur når någe hardt komme susende fort med mulig kurs mot midt i målet... Eg tror håndballkeepere mangle et gen, og muligens en del mer enn bare det.

    Forresten trivelig lesing å catche opp med bloggen din igjen Kristin..
    Dessuten kjekt å hørre at du har stifta bekjentskap med Duracell-kanin/gæmlig Eide.

    -erlend-

    By Blogger Erlend, at tirsdag, 31 januar, 2006  

  • Glede meg te eg blir satt under venner hos deg! kULT at du kjenne catti og tarjei. det gjer eg og;)

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 02 februar, 2006  

  • Men noe så lite sexy som mannlige håndball-keepere... Det skal du lete fryktelig lenge etter! Vet faktisk ikke om det finnes!

    By Blogger Linda Therese S. G., at torsdag, 02 februar, 2006  

  • Hehe..
    Hei hei svela! Kjenne og kjenne. Har vel prata med Catti tilsammen 25 min og Tarjei kanskje 1,5 tesammen. Meir B-kjent kan man vel sei... mohaha. Men ja æ må sei æ like dæm. Rogalendinga e artige dyr..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at torsdag, 02 februar, 2006  

  • Svela, du e herved linka!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at torsdag, 02 februar, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home