100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

lørdag, februar 04, 2006

I'm rich!!!

Fytti! I går hadd æ mitt andre hadet-party på litt over en måna. Faaantastisk gøy. Seriøst, TUUUSEN takk te aill som kom og som gadd å stå som sild i tønne te tider. Æ e bærre så rik som kjenne så masse DIGGE følk. Bli vanskelig å finn en gjeng som den æ har både i Kristiansand og rundt forbi i landet, der nede i Brisbane. Det må bærre bli bleike kopia..Dåkk e herlig folkens!
Det blei en lang kveld. Masse gode klemma og masse gode ord og masse dårlig humor utover natta. Og te dåkk som itj va der så gikk dåkk glipp av mange nye SPENNAES reality-konsept som f.eks: So you think you can jump- Jakten på Norges nye høydehopper og So you think you're not adopted? (Patrick..:)
Ingenting som å lægg sæ halv fire når man ska opp te tog klokka seks!Men nu e æ altså i Oslo. Æ har itj SCHNØRING på ka kofferten min veie.. Ka skjer med at følk itj har badevekta i Kristiansand? Altså greitt nok at vi itj ska bli påvirka av kroppshysteri, men det e litt stress å vei kvart plagg med KJØKKENvekt!
Har heller itj SCHNØRING på om æ faktisk fikk med mæ alt man bør ha med sæ te et halvt år i Australia (ka e det forresten?) Men æ har med mæ dæm tre P'an: Pass, Penger og Pilletter!
Og e forhåpentligvis heilt frisk fra bihulebetennelse te mandag når æ ska ta av og land tre gang på 30 tima! Wuhuu! Here I come

11 Comments:

  • So u think u can just leave? Gjett kem så måtte rydde i dag tidli - sjakktrekk å bare reisa! Nå har du satt en standard her! Elisabeth lurte på ke ti Kristin reiste , å helene måtte spør om hu isje visste at hu hadde reist! hehe - eg ropte på deg med frokost bordet! Eg trur eg hadde merka hvis du isje hadde reist!( Positivt)Ja, du har mange gode venner - noen som kommer bare for å feire at du reiser og snakker med deg om et halv år - å andre som rett og slett er avhengig av at du er til stede(tara)!We love u to much - isje finn deg en mørk å brun mann - å isje glem at kr.sand er full av gutter som venter på deg!Haha - have a nice life- husk at skype å msn og hjemmesider er til for å brukes:)

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 04 februar, 2006  

  • God tur!! Finn deg ein solbrun gutt i surfeshorts å halvlangt hår. Har an ein kjekke kamerat så e eg fri som fuglen! Heldige du!
    RESPECT sista for å dra den lange veien heilt aleina. Eg hadde grått bare av å tenka på det. Godt at du komme te å bli frisk fra bihulene hvertfall!!

    By Blogger Catti, at lørdag, 04 februar, 2006  

  • God tur, Happy tripp, Guten tür. Du e tøff som Nasse Nøff for at du i heila tatt tørr å reisa sånn. Eg tørr ikkje forlata Rogaland eg.

    Hb du huska solkræm.

    Eg tror eg hadde glatt vunne den der jumpe konkurransen. Eg stille neste gang.

    By Blogger Tarjei, at søndag, 05 februar, 2006  

  • Uff, jeg kom meg ingen vei på fredag jeg, Kristin! Men håper du får en kjempefin tur! Du sitter kanskje på flyet akkurat nå du? Tøft!
    Ta vare på deg selv, så håper jeg vi blogges!
    Mange klemmer fra Linda Therese

    By Blogger Linda Therese S. G., at mandag, 06 februar, 2006  

  • So you think you can just leave you????
    Ok, just go you.Eg drrrrrite no i det!! (OK,det va ikkje heilt sant..) Vi vil sakne deg her i marviksvn.39.
    Håpar du får deg mange bleike kopiar til venna der nede, brune i huda, men bleike elles. neida.. Det blir iallefall kjempebleikt uten deg her i kristiansand.Det va så kjekt å ha besøk av deg. Gleda meg allerede te å sjå deg igjen...
    Du e så bra du!! Må knipe meg i armen, for tenk at eg får vere venn med deg liksom. wow.
    Klem frå ho frå sandane.

    By Anonymous Anonym, at mandag, 06 februar, 2006  

  • Hehe!
    No e eg nett på nett på flyplassen i Paris!Hurra!Og æ e IKKe frisk av bihulan.. Det fant æ ut når vi landa her.. AU!! det va den mest intense hodesmerten æ har hatt nångang..Men det går sikkert fint neste gang, eller gangen etter det.

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at mandag, 06 februar, 2006  

  • No e eg nett paa nett i singapore! Her e det hakket varmar. Ae greid faktisk aa sov mellom fire og seks tima av tolv mulige paa flyet og det va itj FULLT saa vondt aa land den her gangen.:)
    Og kanskje har ae skaffa ma plass og bo og!
    Og faatt min e foerste norske vaenna... Dritt ae sku jo itj bli kjent me naan av daem..
    Ja,ja..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 07 februar, 2006  

  • Vil bare gi dæ nå du kan få bruk for der down under;

    æææææææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
    øøøøøøøøøØØØØØØØØØØØØØØ
    åååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ^

    Værsågod. Klipp og lim:)

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 07 februar, 2006  

  • grattis med nye venner!du e kjappe på labben!!! Lykke te vidare med bihulene!

    By Blogger Catti, at tirsdag, 07 februar, 2006  

  • Nå kan du vel endelig sai at du e down under.

    Husk solkrem

    By Blogger Tarjei, at onsdag, 08 februar, 2006  

  • Eg har smørt meg Tarjei!! Det funka Solveig!!!The eagle has landed. The eagle is tired. The eagle kan legg sae om 4-6 tima.
    Det bli godt for the eagle det...

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 08 februar, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home