100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

mandag, mars 06, 2006

New stuff!!

Hvis dåkk scrolle litt nedover så vil dåkk på høyre side legg merke te den del matnyttige ting som har dukka opp. Værrapporten har dåkk kanskje allerede lagt merke te og hvis dåkk har fulgt med, har det altså IKKE vært særlig fint her nede den siste uka, men det har endra sæ i dag takk og lov!Den andre tingen e at æ har lagt ut en del av bildan min på nett me nån små kommentara. Som et lite interaktivt album som dåkk kan sjå i hvis dåkk vil. Så slæpp æ og bruk masse tid og plass på å lægg ut aill her..Den siste tingen e ei Brisbane-klokke under værvarselet. Den e litt spes som dåkk kanskje skjønne, men e grei å ha te å skjønn ka klokka e her nede i Brisbane te alle døgnets tider. (Catti!!) Enjoy!

6 Comments:

  • det er så gøy å se alt som du driver m!! gleder meg til jeg å kan legge til mer bilder av brasil på min blog å.. men åssen har du gjort d vær greine? jeg tror kanskje jeg skjønner d litt..men ikke alt..kan u help mi??

    By Anonymous Anonym, at mandag, 06 mars, 2006  

  • ka seie du te dreamworld paa fredag?

    By Blogger betha, at tirsdag, 07 mars, 2006  

  • TUSEN TAKK!!!
    skal sjekke klokka kver gang du e på MSN!
    topp!!

    By Blogger Catti, at tirsdag, 07 mars, 2006  

  • Det e sånn at du har levd igjennom tiå eg leve i nå?
    altså når det e 07 mars kl 12.26 så har du allerede levd det tidspunktet??
    Du blir altså eldre når du reise til Australia?

    By Blogger Catti, at tirsdag, 07 mars, 2006  

  • Hej Kristin.. Kom så pludselig ind på denne side, efter en søgen på "Levanger Sigrid Nordvoll" men blev optaget da jeg så dit navn, så jeg måtte lige tjekke det ud!. Vidste ik du befandt dig på den anden side af jorden. Håber alt er vel der:) Så Solveig Berg var indsat som "ven" og var inde og kigge. Men nu kommer jeg til at savne Norge og alle deres folk!!.. trist når man er stucked in denmark.. Men ha det så smukt. Kæmpe klem fra Lars:)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 08 mars, 2006  

  • jepp, æ e konstant ni tima eiller enn æ villa vært i norge uten å faktisk ha levd dæm. Æ har funne ungdommens kilde!!
    LARS-BARS-BO-BARS GØY at du stakk innom!! Kom på besøk ned hit da din lille dejlige danske mann!! Her er allting vel og smukt. KLEM fra Kristin

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 08 mars, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home