100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

fredag, mars 02, 2007

Terningkast..3


Æ e lei. Æ e sliten.  Æ e stressa.  Æ e trøtt.  
Æ orsk itj å husk på meir. Organiser meir.   Ordn meir. Tenk på meir. 
Hauet e FULLT av tidsfrista, gjøremål, spørsmål, panikk, bekymring, nummer og drit.
Det e i kveld e 2uka igjen te premieren. Den fasen vi e i nu, e den MINST morsomme av dæm alle..
Æ som pleie å ligg på terningkast 5 sånn cirka heile tida, har innsjett at akkurat dagen i dag går itj inn i historien som en av dæm store.. :)
Nu ska æ ligg her som et vrak foran tv'n i kveld og satse på at i morra føles alt så my beir...

3 Comments:

  • Æ vil bare hylle din ærlighet og si: Æ like DÆ!

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 03 mars, 2007  

  • Ja, det er hardt å tre inn i dei voksnes verden. eg e så eniiiig med deg! Denne veka har eg tatt opptil fleire sånne kjipe tlf til offentlige ting. Det skal feirast når eg kjem tilbake. Stolt av deg, du kule dame.

    By Anonymous Anonym, at søndag, 04 mars, 2007  

  • eg lige deg og! også har du tipsa meg om ein ny aktivitet.. gje meg sjøl terningkast.. igår fekk eg teningkast 5, for eg gjorde litt bra ting, og va litt løyen. Idag derimot e eg vel sålangt nere på ein 3er. men klokkå e bare halv 12..

    By Blogger Malise, at mandag, 05 mars, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home