100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

lørdag, februar 03, 2007

ISRAEL BABYYYYYYYYYYYY!!!!



 Da e det endelig; familien Nordvoll ska te ISRAEEEEEEEEL i sommer!!
For dåkk som itj veit det, e det i år 20-årsjubileum sia familien Nordvoll fløtta fra Jerusalem, Israel.. Vi bodd nemlig der året 86/87 og det e fra dette hellige land at æ har mine første minna om ting, lukta, lyda,smaka osv. Mamma studert bibelsk arkeologi ved universitetet i Jerusalem, pappa va hjemmeværende og min lillebror Hans Kristian vart født der. Vi har snakka om å dra tebake i alle de år, men det vart først realistisk i år.. Og når æ bynt å sjekk ut flyprisa vart fammen gira dæm og. Og når søstra mi nu ENDELIG fikk klarsignal om fritak fra trenern sin 
e det klart for å bestill billetta.....!!!!
Mamma og pappa betale og vi takke og bukke og neie..Leilighet får vi lånt gratis i Jerusalem
Først tenkt vi å bærre dra vi som faktisk hadd vært der før, men som mamma så fint sa det:
Hvis ein av oss ska bli sprengt i lufta på en buss i Jerusalem, så ska all det
Juhuuuuuuuuuuuuu, æ e meget lykkelig en lørdagsformiddag og så VELDIG heldig, æ veit.....

13 Comments:

  • e de sannt? jerusalem e ein fantastiske by!!! kanskje den mest spennande byen i verden!!! and in my heart!!! GOD TUR :)

    By Blogger betha, at lørdag, 03 februar, 2007  

  • Så utrulig kjekt, snuppa !

    Eg gler meg med deg =)

    By Blogger Hilde, at lørdag, 03 februar, 2007  

  • Luckyyy! Ka skjer med at æ plutselig e utskreven av familiebildet og ikke får være med? Dårlig gjort.

    Jaja. Ikke bli sprengt i lufta da! Det ville vært så kjedelig.

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 03 februar, 2007  

  • Konge!

    U and me? Henge? Snart?

    By Blogger Merete, at lørdag, 03 februar, 2007  

  • Fyttigrisen! Du e heldig!!!!

    By Blogger Anne Liv, at lørdag, 03 februar, 2007  

  • Shalom! Eller som Eidsvåg ville sunget det: - SHALALAH-LA-LA-LAH-LAAA....

    ADVARSEL:
    Hold deg unna den arabiske busstasjonen i øst-Jerusalem - der opplevde jeg å få en pinne i hodet, kastet av en tydelig sint palestinsk ungdom/mann. Umiddelbart ble jeg såpass irritert at jeg vurderte å konfrontere han...men det var helt til jeg skjønte at han hadde en hel gjeng med kamerater rundt seg. Og jeg er som kjent ikke noen kraftig slosskjempe. At jeg bare vandret videre var sannsynligvis en klok beslutning.

    Ellers vil jeg anbefale klosteret i Mar Saba. Det er knallfint! ....eller forresten....der er det visst bare menn som har adgang... Ü he he...

    Neida! Jeg tror du får det fint jeg!

    By Blogger Tor Gunnar, at lørdag, 03 februar, 2007  

  • hahaa... "pappa betaler" SWICSH med koret... :)

    By Blogger tingaling, at søndag, 04 februar, 2007  

  • You really get around, Kristin! (Les: du får virkelig sett litt av verden du, Kristin!)

    Asanti-sana, squasch- Banana. Masaaaai-hopp!

    By Anonymous Anonym, at mandag, 05 februar, 2007  

  • Good good for you. Israel er fantastisk. Har to turer på CV'en de siste 13 månedene. Se bloggen min for bilder. De færreste blir blåst i lufta. Ellers alt bra i Oslo!!!

    By Blogger kire snah, at mandag, 05 februar, 2007  

  • Hei Kristin! Æ klikka mæ plutselig inn på bloggen din sånn via via.. Og d va jo kjekt! Godt å sjå at du har d bra :-) Veit forresten ikke om du huske mæ sånn helt, men tar en sjanse ;-) Ta gjerne en titt på bloggen min også da hvis du vil: kjerstigrostad.blogspot.com. Sånn, der har æ reklamert for bloggen min på en annen sin blogg for første gang!!

    By Blogger Kjersti, at mandag, 05 februar, 2007  

  • Åååå! Jeg å vil til Israel!
    Jeg skal til Israel! Basta boom!
    Du er heldig!
    Håper du har det fint, pretty Kriss!!
    Nuss

    By Anonymous Anonym, at søndag, 11 februar, 2007  

  • We had a day off at school because of the snow we got last week. /at last! I thought it was never going to snow.

    I'll be in NYC in the fall but not for Conan (I don't know if you knew that I didn't get that internship or not). I'll be an intern for Tribeca Film Studios, which is Robert DeNiro's film studio. Yay.

    However, I am in New York at the moment meeting one of my friends from Brisbane.

    By Blogger Jennifah, at fredag, 23 februar, 2007  

  • skal kanskje til israel hele neste år jeg. med "gå ut senteret". så det er å anbefale, ja?

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 28 februar, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home