100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

torsdag, mars 29, 2007

Alt snus opp ned....

Sist va det æ som fikk en fullstendig uventa telefon fra pappan min.
Den her gangen va den te dæ, fra pappan din.
Sist gang va det du som tørka tåran min og trøsta mæ der æ lå å hylgrein.
Den her gangen va det æ som fikk lov te å gjør det samme for dæ.
Sist gang va det du som grein når du såg kor vondt æ hadd det.
Den her gangen va det hjerte mitt som vrei sæ når æ så kor vondt du hadd det.
Utrulig takknemlig for at du va der for mæ den gangen.
Utrulig takknemlig for at æ fikk vær der for dæ nu.


Plutselig bli alt snudd på hauet.. Man veit aller ka dagen bringe.
Eineste æ veit e at familie og vænna e det mest dyrebare vi har.
Leilighet, hus, fancy kleia, godt utseende, det hjølpe liksom ingenting.. Æ hadd vært så utrulig fattig hadd det itj vært for den nydelige familien min og dæm digge vænnan min. Takk for at æ kan få kall dåkk mine nærmeste...

4 Comments:

  • Takk for at æ får være bestisen din!!! Du e bra. Æ like dæ.

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 29 mars, 2007  

  • takk for at vi er venner!! æ digger dæ!! du er en god og ekte venn!!

    By Blogger patrick, at fredag, 30 mars, 2007  

  • viktig å få frem! Man vet aldri hvor lenge man skal få ha sine nærmeste rundt seg. Gleder meg til å leke med deg den 14 april. Jeg er i Roma, og skal nå ut å tusle! Glad i deg! Klem

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 31 mars, 2007  

  • Fin tekst. Kjente det treffer godt naar eg naa sitte mitt i Monaco, som er et sykt fancy sted..

    God Paaske du kule og bra jente!
    (takk for at du syns eg e rar forresten. Sweet!)

    By Blogger Erlend, at lørdag, 31 mars, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home