100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

fredag, mars 24, 2006

Lite TEIT da!!!

Brilleslangen Kristin e tebake etter 3,5 år i eksil. For første gang sida nån lå på brillan min og etterkvart knakk dæm på en utendørs overnatting på Fredtun FHS har æ vært en linselus. Endelig her for nån uka siden fikk æ min nye brilla i posten som en gave fra mor og far. Litt uvant å gå med og litt skeiv men ellers fin og itj minst en fin avløsning for øyan min..
Og som æ itj såg teit nok ut med dæm så har æ i tillegg kjøpt mæ en sykkelhjelm!! Går det an å sjå meir teit ut? Brilla og HJELM!! Tingen e at her nede i Australia e det påbudt med sykkelhjelm (forutsatt at du sykla da selvfølgelig..) Og æ har ingen umiddelbare plana om å bruk studielånet mitt på saftige bøter og e heller itj så gira på hjernerystelse nu som æ har kjøpt mæ SYKKEL! Det her lille vidunderet kosta mæ 99 dollar (500 kr) BRAND new, og æ ska prøv å selg den med fortjeneste når æ drar..
Glad æ itj e fjorten lenger for da hadd æ bærre sjett sååå teit ut..

17 Comments:

  • men om du tryner an med hjelm, tror jeg ikke det hjelper for brillene sin del =) fine forresten !

    kanskje vi skal prøve å inføre hjelm-påbud i Norge også? Jeg kan ikke fordra å sykle med hjelm (så da gjør jeg det aldri) men at det er en lur ting, er jo noe alle vet.....

    By Blogger Hilde, at fredag, 24 mars, 2006  

  • tar du heim en sånn konge bike te meg ??

    Eg vil helst ha rosa.

    Briller e hot
    Briller e rått
    Briller e flott
    Briller e hot

    By Blogger Tarjei, at fredag, 24 mars, 2006  

  • Eg prøvde lenge å få briller, å juksa meg te det på synsprøve, men det funka ikkje :(


    Sjefs design på sykkelen!

    By Blogger Catti, at fredag, 24 mars, 2006  

  • brilleslange, brilleslange!
    kul sykkel, kule briller, og enkli litt kult at de har den regelen. e tror de må få en sånn regel her også for at e skal kjøpe meg hjelm. har lissom traumatiske minner fra den tida man blei tvunget til å sykle med hjelm.

    By Blogger Stine, at lørdag, 25 mars, 2006  

  • Herlig nerdete jenta si! Hahahahahahahaha! Det e bra.

    Nerd e bra
    Nerd trallala
    Nerd med brila
    Nerd er så bra .. la
    hahaha

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 25 mars, 2006  

  • Tarjei, du vant! Solveig du e jo helt ute med den der poesien din!!!
    Men syns det e litt arti og vaer nerd...Men kjenne at det rykke litt naar ae maa ta paa mae hjelm ja..Gamle traumatiske minna sitt godt igjen...
    Men ae syns sykkeln e ganske feit te aa vaer saa billig ja. Maa baerre faa justert setet litt. Har jo saa lange bein!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at søndag, 26 mars, 2006  

  • Javel der ja. Fekk desv. ikkje tid til å stikka nedom då vi var i Kina. Får ta det att ein anna gong. Ser ut til at du har det fint i Australia i alle fall. Berre ikkje la sykloner og slikt øydeleggja :)
    Helsing Jan "the hammer"

    By Anonymous Anonym, at søndag, 26 mars, 2006  

  • Tjohei ho Kristin.Hei å hå på aner sia te jora æ savne dæ myy!!!!!!!æ lurt på om æ å Maria kunn få ver SARA OG HO TARA JUNIOR?Og få vær me på neste show kanskje. de hadd super kuuuuuult altså! vi har snakka og diskutert og....tjaaaa... jeppedeppedu vi vil. vi vil hade kjempe gøy alle fire vist vi får lov av dåkk då du e verdens beste søster!! Birgitte

    By Anonymous Anonym, at søndag, 26 mars, 2006  

  • Hei å hå du som får holde en koalabjørn. I går lørdag 25 march(mars)va æ på korfestival i Knarvik-hallen.Vi sang i en og 1,5 time men de føltes læng også va de gøy åja hoho.Vi sang først me leithaug å gjett kæmm såm va me jo... lissssssaaaaa børud!Lisa børud å familien ga mæ autografann!Javel æ spurt om dæm da....men æ fikk dæm joho GLA I DÆ! BIRGITTE.

    By Anonymous Anonym, at søndag, 26 mars, 2006  

  • Helt ute med poesien min... Du ser mæ ut som en ute med poesien min!! Skal fortelle dæ en ting æ kjære; Min poesi e UTMEKET!!


    Så ha.

    By Anonymous Anonym, at søndag, 26 mars, 2006  

  • hahaha..har en herlig familie!! birgitte du rocke!! Æ vil ihvertfall gjerne kom på Sara og Tara Jr show!!!!!!!
    Apropo: Kor bi det av sara og tara dvd`en?? Sara? tara? nån som har peiling? Treng bursdagsgave te matthias sjø... klem Sigrid (som fikk maxbank av larvik i går:)

    By Anonymous Anonym, at mandag, 27 mars, 2006  

  • hæ?!!! Tapt dåkk mot LArvik? rart... dæm virke som om dæm e i slaget for tida(dæm siste ti åran eller no..) Hehe... Sara og Tara jr høres fett ut. Ka du sei Tara? Eller e det mæ..? Nei æ e Sara..Sara og Tara Show har en redigeringsprosess på MINIMUM SEKS mnd, Det e en knallhard linje vi har valgt å legg oss på..
    Tara.. Din poesi e itj utmeket... Mens Tajei kalle mæ hot, kalle du mæ nerd...!! Ka e det for et dårlig forsøk på å lovpris din bestevenninne?
    SIGRID, min kjære storesøster TUSEN takk for brev. det va høydepunktet mitt i dag!!Dåkk ainneran; følg hennes eksempel..

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at mandag, 27 mars, 2006  

  • jeg synes du va dritfin med briller, nå får du deg en mann snart! og du... er håret blitt litt blondere????

    By Anonymous Anonym, at mandag, 27 mars, 2006  

  • jada, sola e sterk her nede. Men ae e like smart fordi om!!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at tirsdag, 28 mars, 2006  

  • Det er mitt lodd i denne verdensjammer tal at gaa foran med et lysende eksempel, til etterfølgelse og forbilledlighed...ehh ja..

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 29 mars, 2006  

  • Hei Kristin!
    Vil bare si at du var stilig med briller,- veldig stilig!!
    Håper du får en kjempefint opphold i Australia.
    Hilsen fra Tone i det gule huset rett nord for polarsirkelen.

    By Anonymous Anonym, at torsdag, 30 mars, 2006  

  • hei hei tone! Jo takk...Litt vindskeiv e dæm men fin for det om..E nu faktisk på besøk hos din nevø, Audun i Adelaide. Han e har og fått sæ blogg. Æ hjalp han litte så det e bærre å lægg igjen kommentar der så bli han glad og fornøyd..Han sitt her og spille gitar og kose sæ. Æ syns det e litt kaldt i Adelaide i forhold te Brisbane, men ska vel itj klag..Gøy at du stakk innom!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at fredag, 31 mars, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home