100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

lørdag, mars 11, 2006

Høylytt trønder søker sambuar




Veit det e litt tidlig å tenk på at æ ska dra heim te Norge allerede, men av og te må man bynn tidlig. E jo tross alt bærre fire mnd te æ vende nesa hjem igjen og det går unna!
Mitt mål for det her innlegget e å finn en/flere kvinne/r å dele husrom med når æ vende nesa tebake te Krisiansand te høsten. For så klart kjæm æ tebake te Kristiansand!
Så hvis du e på utkikk etter nån å bo med, her e æ!
Tenk æ sku fortæl litt om mæ sjøl for dæm som itj kjenne mæ såå godt så dåkk veit ka dåkk går te på en måte.. Så nu ska æ del litt om mæ sjøl på godt og vondt
Greitt å vetta om mæ:
1. Æ e ei gladjente. Æ syns livet generelt e herlig og har tenkt å nyt det så læng æ kan! Dvs si at æ generelt e i godt humør/eller prøve å vær det og like å spre god stemning!
2. Æ e glad i menneska, har en god del venna/bekjente som rett og slett e DIGG, og som æ like å be på besøk/middag/festa osv. Og æ e meir enn villig te å del på dæm: Mine venna e dine venna!
3.Æ e glad i musikk! Og ja æ like å spill den høyt, men innenfor rimelighetens grensa så klart. Samt at æ har et ganske bred cd-samling som du kan lån så my du vil av! Og ja æ har best og Backstreet Boys og den første Hanson-cd’n. Ellers går det my i hip-hop,funk og elektronika.
4. Æ e glad i humor og vil helst lag en vits om alt som skjer/bli sagt. E itj alltid like heldig med alt, men æ kan vaffal lov dæ litt moro og galskap. Lenge leve latterkrampa e mitt motto. Æ e fæl te å mobb og etterlign dialekta, men æ mobbe KUN folk æ like. Det e nemlig mitt kjærlighetspråk.
5. Æ e glad i mat og har etterkvart blitt ganske god te å lag det og. Kall mæ gjerne kjerringemne, men æ syns faktisk det e artig å lag mat. Spesialitetan min e den berømte gulrotkaka, Ansgar-brownies og dem etterkvart berømte skogsbærpaien. Enkle ting som æ kan lær bort..
6. Æ e temmelig praktisk/teknisk anlagt. Vaffal for ei jente å vær. Og hvis det e nå som itj æ kan hjelp te med, så har æ masse kamerata som har peiling!
7.Æ har en blender, liten gammel kul tv og stereoanlegg, men det e ca alt æ har og..J
8.Æ e ingen freak når det kjæm te vasking. Det betyr at du slepp å ha ei som alltid ska ha dæ te å vask, men som heller itj vil at det ska sjå ut som en dass rundt sæ. Æ like å sjå på det som en passe balansert blanding. Itj all vil vær enig i det da men..J Æ e litt slækk..Æ meine livet består av viktigar ting enn vasking og renhold.Tørsk støv kan man gjør når man bli gammel.
9. Æ e en blanding av A- og B-menneske. Æ kan gjerne join dæ på en natterangel og elske lange natteprata, men bynne å bli gammel kjenne æ og kan godt gå å legg mæ tidlig for så å stå “temmelig” tidlig opp for å få mest mulig ut av dagen..Men alt før 07.00 e bærre tidlig…
10. Æ har faktisk litt økonomisk sans og handle sjeldent på impuls eller kjøpe en vare som e på ordinær pris..Æ e heller itj veldig interessert i å bruk heile studielånet mitt på å bo i en steindyr leilighet.
11. Æ e ”gæmlis” men samtidig ung te sinns. Kan godt kos mæ en time med Vårt Land og sov en middagslur, men kan oppfør mæ som æ e 14,5 år. Eller plutselig bryt ut i lovsangdans på Rimi. Itj godt å sei
12. Æ vil gjerne at all ska vær gode venna og e DÅRLIG på konfrontasjona og ”ta opp ting”
13. Æ e egentlig ganske sporty, gidd bærre itj å tren. He-he. Men ”e med på alt” og e glad i grilling og Nordic Stick Walking
14. Glad i å jabb (prat) og veldig glad i å vær med masse menneska, men like å trekk mæ tebake ha en rolig kveld med nån få venna, eller bærre vær med mæ sjøl, kjæm helt an på.
15. E en kombinasjon av trønder og nordlending nånting som gjør mæ te litt, treig, artig, høylytt og utadvendt. Skremmende blanding syns nån, men æ bit itj. Nån syns kanskje det e vanskelig å forstå mæ så derfor prate æ høyt og tydelig og bruke litt kroppspråk i samme slengen.
17. Æ bruke itj særlig lang tid på badet egentlig, kun ved sjeldne anledninga
18. Æ e kristen ja og det e temmelig viktig for mæ du gitt, samt at æ bruke en del tid på Salem, menigheten min og diverse anna kristent stæsj.
19. Æ e 22 år gammel (10.des 1983), og 1.79 lang og fryktelig tung

Akkurat nu kjæm æ itj på så my meir..Men du kan jo les litt rundt omkring på bloggen så e det nok av innlegg som sei litt om korsn æ e. Men æ har nok av tidligar samboera som kan fortell litt av kvart sikkert: Sigrid Marie Nordvoll, Tuva Agnete Floeng, Cathrine Jeanine Øiesvold, Silje Anette Frøystad, Unni Elise Soltun Tveit, Siri Anita Husøy, Christina Mathilde Rydland, Ninnis, Inger Marie og Stine. Like og å gi folk mellomnavn og kallenavn..J

Høres dette interessant ut? Hvis du har innovertiss og itj e fulllstendig blåst for sosial intelligens så ta kontakt og send inn en søknad!
Bill merk: Kvinn.kr.stud.ikke-røk søker kvinne….. Æ e heterofil altså!! Og singel, hvis nån gutta har lyst te å tolk det her innlegget som en kontaktannonse

22 Comments:

  • Ka sei du Catti? Hadd egentlig tenkt aa lag innlegget UTEN bilda, men saa tenkt ae paa dae og at du sannsynligvis villa doe i forsoeket paa aa les det.

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at lørdag, 11 mars, 2006  

  • hehehehe fantastisk!! Kan du flytte til Bergen, også kan jeg bo med deg? Jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil!!!!

    Dette er min anbefaling til alle dere samboende -søkende jenter, evnt. kjæreste søkende gutter (på over 1.79):

    Kristin er bra, Kristin er toppen!

    Nowbody like KRISTIIIIIIIIIIIIN Nowbody like you!

    Ingen e så nydelig som du ååååå, ååååå, ingen øyne skinner slik som dine øyne gjør ååååååååå!

    And IIII will always love youuuuuuu ouououou

    =)

    Ha en deilig dag!

    By Blogger Hilde, at lørdag, 11 mars, 2006  

  • heisann!
    Jeg trenger noen jeg kan bo sammen med...

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 11 mars, 2006  

  • Hei Kristin! Så artig å les i bloggen din! Så kjekt for oss at du nå har det mye bedre og trives og opplever mye spennende! Australia lokker sannelig. Nå er jeg tilbake fra tre fantastiske dager på Hardangervidda med Aril og Ove og 33 studenter i sol og minus 15 - 20 gr.! Ha alenehelg og det er deilig. Mamma og Birgitte er på nordvestlandet i ordinasjon til en medstudent og Heidi er på overnattingsbesøk hos Hildegunn. I dag hentet jeg et par månedslinser og tester det ut. samtidig kjøpte jeg et par kule solbriller for det har jeg alltid missundt de som ikke bruker briller! Så nå ligner jeg han Church i "Politiagentane"!! Ellers er alt vel. Har fått innvilget lån til huset: 1,5 mil til fantastiske 3,2 % rente fordi mamma er i presteforeningen! Motorsykkel får vente litt siden ting ble som de ble, men det kommer! Mamma jobber godt med materen og er midt inne i sin praksis blant døende, tøft men lærerikt og nødvendig. Sigrid gjør det kjempebra i kamp etter kamp og nå er spenningen knyttet til om hun får innkalling til neste samling som inneholder to landskamper mot Sverige 7. april!!
    Jeg kopierer bildene av deg og legger de på skjermen så vi ser deg ofte! Ha det bra, kjære datter, vi er så glad for deg og i deg!! Varme hilsener fra pappa!

    By Anonymous Anonym, at lørdag, 11 mars, 2006  

  • Eg sette virkelig pris på omtanken din Kristin! I really do! Eg legge inn ein søknad. Den Hanson-cd'en din, traff meg som ei pil i hjerta!
    MMM- BOP!! DA-BA - DUU-BOP!

    By Blogger Catti, at lørdag, 11 mars, 2006  

  • haha.. ja de hoertes mer ut som en kontaktannonse... way to go... ;)forresten gikk du glipp av mye paa lordag ja.. meg som skrike for harde livet paa hodet over brisbane... et moment du ikkje vil glemma... dreamworld va goey... aa eg fikk holde en koala.. saa saann va de.. forresten saa tror eg de kan gleda seg de som ska bo med deg i fremtidaa.. hvis du e like rar 24 timar i dognet som de du e her... :) du e ein fest og ein glede!

    By Blogger betha, at søndag, 12 mars, 2006  

  • Ingrid: hehe,du veit ae like dae,men ska itj du te Oslo da?
    Pappa: FLINK pappa!! Herlig aa hoer nytt heimantifra!!Tenke masse paa daakk!!
    Catti:Ae vente spent paa din soeknad med fyldig sjoelbeskrivelse..:)
    Hilde: Ae takke og bukke...!!Ingen e saa nydelig som ..............TOr Endresen?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at søndag, 12 mars, 2006  

  • Søknad:
    24 år gammal jenta fra Sandnes.
    Godt humør, og glad i mennesker. Sosiale antenner muligens litt nerslitt ette endel år med mye henging med ungdommer.
    Ikkje opplevd å ver endel av et studentmiljø av samme grunn som skyldes sterk involvering i KRIK Rogaland og litt forskjellig.

    Liker å ha det renslig rundt meg, og liker å vaske, men er til gjengjeld ganske rotete av meg.

    Ikke røyker og ikke drikker. Liker å trene, er ikke særlig forfengelig og bruker veldig liten tid på badet. Er ganske utadvendt og liker sosiale tilstelninger, men trenger også litt tid for meg sjøl.

    Ikkje praktisk anlagt i det heila tatt, kan ikkje skifte lyspærer o.l. og innser at det kan bli ett problem med meg.

    Liker å ha en grei standard på bosted, men dog innenfor rimelighetens grenser. Krever å få ha ett bilde av Sandnes i leiligheten da.

    Er som deg, ikkje flink til å ta opp konfrontasjoner, lige å prata, og er en fin blanding av A og B- menneske. Trivselrytmen er å legge seg i tolv ett- tia og stå opp ca 09.00.

    Någe merr du lure på?
    innser at eg har endel begrensninger som samboer ja... men men.... eg tror eg e ganske enkel å ha med å gjørr.

    By Blogger Catti, at søndag, 12 mars, 2006  

  • har du moebla?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at søndag, 12 mars, 2006  

  • ke du trenge?
    har någe....

    By Blogger Catti, at søndag, 12 mars, 2006  

  • Du vet EG ville likt å bo med deg,men kan jo bli litt vanskelig typisk....Eg aksepterer i hvert fall maks ingen musikk til maten....Men men.... vi får ta heller noen rolige middager ilag til høsten....så får vi se da, om det blir drama igjen på meg og....jeje....I love u

    By Blogger Diddien, at søndag, 12 mars, 2006  

  • fantastisk Kristin=)
    Detta va den beste kontaktanonsen og reklamen for sæ sjøl æ har sett på lenge=) Du vet å ordne dæ, hehe;) Om d ikke ordne sæ me romkamerat nå, eller kjæreste for den saks skyld, så skjønne ikke æ noen ting!

    Håpe du har det flott down under. Ette d æ har lest i bloggen din så tyde d i hvertfall på d=)

    Ja, ja, Kristin! Du får kose dæ, å lykke te videre i jakta ette den rette.. både den eine og den andre;)

    Stor klem Kristine

    By Anonymous Anonym, at søndag, 12 mars, 2006  

  • Kristin, du kan få meg når vi runder sånn ca 80-90... og begge er single! then i'm all yours!!!

    Til jenter: Noen må bo med denne jenta! hun er helt fantastsik og utrolig bra! hvem andre klarer å arrangerer avskjendsfest for seg selv et par ganger for én tur?? she is great!!

    snakkast

    By Blogger patrick, at mandag, 13 mars, 2006  

  • Ingrid, koffer kan det bli typisk vanskelig?
    like du mae ikke..? Saa klart man itj ska ha musikk te maten!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at mandag, 13 mars, 2006  

  • ..jeg kan anbefale denne jenta på det sterkeste! hadde jeg bare hatt planer om å komme til norge, hadde jeg tatt henne selv..! (det går til og med ganske greit å bo med henne når hun har amøbe (les:syden))

    By Blogger tingaling, at tirsdag, 14 mars, 2006  

  • Herlig beskrivelse av dæ sjøl Bobistin! Koffert har ikke du type egentlig? Ikke det at du skal få det der ned. Ikke gidd det. Vent til du kommer hjem!

    Føle litt på at det e min fane sak. Hm...

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 15 mars, 2006  

  • hm.....Hm.....

    By Blogger Diddien, at onsdag, 15 mars, 2006  

  • Ja, Kristin!Det året jeg bodde med deg, var virkelig et av mine bedre år!hadde vært gøy å gjort det igjen!
    men en ting..åssen funker den klokka di her?viser den det samme som andre klokker??

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 15 mars, 2006  

  • KRISTIN!!!

    Vi har leiligheten for deg!!!

    (Unni Elise Soltun Tveit har anbefalt deg!!)

    Parkveien 6a så sentralt du kan tenke deg!

    1900 kr + strøm

    Med Eva og Siv Iren
    som har utrolig lyst til å bi med deg!!!!

    Vi setter stort fokus på fellesskapet, og anser fellesmiddager som bra. Her kan du alltid få slappe av etter en hard skoledag.

    Møblert. oh yeah!!

    Den fineste utsikten fra vinduene i den digre stova.

    Vi er jo i grunnen begge vestlendinger og er stolte av det. Derfor har ingen ting imot å si ifra om ting. Det gjør også at du vet hvor du har oss til enhver tid.

    Vi er superøkonomiske og prioriterer vedfyring.
    Vi er over gjennomsnittet ryddige til studenter å være, men det er heller ingen fanesak - det fins viktigere ting. Så lenge stua og kjøkkenet ser innbydende ut ved plutselige besøk.

    Vi har UTROLIG lyst at du skal flytte inn hos oss!!!!!!!!!
    Vi digger deg skjønner du!!

    Hva sier du???

    By Anonymous Anonym, at tirsdag, 28 mars, 2006  

  • OI!!! det hørtes fristanes ut.. Kor e parkveien hen? e det der dåkk bur nu kanskje?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at onsdag, 29 mars, 2006  

  • Unni Elise(?) her, alltid klar for et mellomnavn, men Elise følte jeg ble litt fromt. Men jeg kan spille til Elise, für Elise. Kan anbefale Kristin som samboer altså, veldig bra, veldig morra å pusse tennene sammen med for eksempel. Helt fantastisk. Så jeg et behov for møbler? Flytter mest sannsynlig til høsten og vil gjerne selge alle møblene mine til en billig penge! Mob. 97080644 for interesserte(i møbler...)love ya Kristin:0)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 29 mars, 2006  

  • Yes it is! :)

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 29 mars, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home