100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

lørdag, juni 16, 2007

Hjælp mæ...!

Æ trøng hjølp. Koffert det?
Jo, det ska æ sei dæ. Det nærme sæ avreise for min del.. Og da bli det paniske tilstanda her..
Ka føgglan ska æ pakk med mæ, ka ska æ itj pakk med mæ. Ka e nødvendig. Uff, æ kan itj fordra å pakk. Det e det kjipeste, men den her sommern e det ekstra ille. Når æ drar te Oslo den 20 juni, returnere æ nemlig itj te min vakre leilighet og kleskap og aill mine "belongings" før den 15-16 august!! Det e søren mæ nesten TO mnd det!! Og på den tida ska æ 
først, 1,5 døgn i Oslo, så ti daga familietur i freakin varme Israel. Så e det trivelige Trøndelag i ei knapp uke, før det bær opp te Polarsirkelen og hytta ei uke med fiske, konfirmasjon og beach. Så e det tebake te Trøndelag for meir kos med familie og vænna. Så bli det en roadtrip te det vene Vestland med forhåpentligvis en fjelltur eller to. Så tebake te trøndelagen før æ og fadern kjøre opp te Saltstraumen for Frikirkens Presbyteriemøte for Nordre og æ ska leik med koret mitt igjen. Så e det ned te hytta igjen før det renn inn 4 tyskera, 1 italiener og 1 østerriker. Vi ska ut å fisk, tass i fjellet, forhåpentligvis bad, sjå på fjordan og isbrean osv.. Så e det å kjør heim med en gjeng av dæm før æ tar flyet te Kristiansand te skolestart.

PROBLEMET e at på vei opp ska æ jo kjør buss og bil med fammen. Men på veien ned ska æ jo ta fly. Det betyr at alt æ ska ha med mæ for den her sommern kan itj overstig TJUE KILO???!!
Og da spør æ dåkk kjære lesera, korsn ska æ grei det? Æ har nemlig ingen mamma her som kan hjølp mæ...
Æ sug i å pakk fornuftig, og tar alltid med for my.Hvis du har lyst te å gi mæ nån tips om ka æ BØR ta m mæ, eller IKKE bør ta med mæ, kom med dæm. 
Onsdag 20 juni nærme sæ.... 

2 Comments:

  • Lykke til Kristin!! Det er omtrent det eneste jeg kan si, sitter og lurer på akkurat det samme! Skal bo på rommet ditt i sommmer, og må pakke vekk endel ting som jeg ikke ser før om 2 mnd igjen jeg også! skal jo også litt rundt omkring, så jeg klør meg i hodet og lurer på hva som er nyttig og hva som ikke er det, hmm...

    Vel, lykke til!

    By Blogger - viV -, at søndag, 17 juni, 2007  

  • Har bare en ting å si: Pole Sana!

    By Blogger Hilde, at tirsdag, 19 juni, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home