100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

tirsdag, juni 05, 2007

Aldri sei aldri...

Man bør unngå å sei NÅ SOM HELST bastant.. Det e min nye livsteori etter at æ sakte men sikkert gikk over te Facebok æ og.. Litt flaut, men gav etter når mitt tyngste argument falt på sin egen urimelighet. Nemlig at æ itj har tida. For sånn som livet e nu så har æ plutselig tida.. Så beklger skufelsen te aill dåkk som støtta min avstand, en del av dåkk har jo føyd dåkk og..
Men i det siste har det gått litt i ett. Æ har ferie, men jobbe en del, spille beach og prøve å heng masse med vænna og nyt den herlige sørlandske forsommern så my æ greie før den 20 juni.
Men spørsmålet æ nu stille mæ e det her:
Ska æ lægg ned den her bloggen? E det av nån som helst interesse at den eksistere? E det facebook for aill pængan nu da? Eller finns det fortsatt interesse for mine tanka, betraktninga, følelsa og tull som kjæm ut av mæ? Vil det nångang passer 20000 treff eller har æ nu passert min blogg-høyde. Sjer jo at aill mine vænna og kjente e temmelig dårlig te å oppdater bloggan sin. Ska æ bli ein av dæm? Enn stemme som dør hen? En stjerne som slukner?
Sei din meining her så ska æ ta den te etterretning. Æ orke itj å sei at æ ska lægg den ned, eller at æ ska oppretthold den for enhver pris. Gidd itj å vær bastant om nånting som helst lenger... Æ trur ska likesågreitt kvitt mæ med min ryggrad...

16 Comments:

  • Behold bloggen:-) Det skal hvertfall jeg...

    By Blogger - viV -, at onsdag, 06 juni, 2007  

  • Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    By Blogger Karin, at onsdag, 06 juni, 2007  

  • Det ville være et stort tap for bloggerverdenen om du skulle legge ned her, Kristin! Er så bra å ha en blogger som deg som faktisk klarer å oppdatere ofte og være morsom samtidig. Det står det respekt av.. =)

    By Blogger Karin, at onsdag, 06 juni, 2007  

  • For all del, la bloggen leve!!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 06 juni, 2007  

  • Vi vil ha blogg! Vi vil ha blogg!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 06 juni, 2007  

  • Ikke forlat oss nå kristin, vi trenger deg!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 06 juni, 2007  

  • Ceep the blogses, shoot the facec!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 06 juni, 2007  

  • Facebook er skikkelig las week lizzm. Blogg 4 ever!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 06 juni, 2007  

  • ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEEEEEEEI. Skoffa

    By Blogger Tarjei, at torsdag, 07 juni, 2007  

  • hehe, oisann. NI kommentara, itj verst. Tenkt æ sku sett et sånt ultimatum om at hvis æ fikk minner enn 10 kommentara sku æ lægg den ned, men va redd for at det kunn straff sæ så æ tørsa itj å prøv det en gang. Men godt å hør at nån villa ha savna mitt sære oppskvip..
    Sjøl om æ har en mistanke om at den anonyme e en og samme person-nemlig... SOLVEIG???
    Tarjei, sorry at æ skuffa dæ. Va det min overgang te facebook? Æ antar du itj e på den..?
    Når ska du oppdater bloggen din da? Ka skjer i livet ditt for tida liksom?

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at torsdag, 07 juni, 2007  

  • e vil at du skal ha blogg også!

    By Blogger Stine, at fredag, 08 juni, 2007  

  • Jeg mener at fjesboka og blogg er to så forskjellige ting at de ikke trenger å ekskludere hverandre.....

    Min prioritering er blogg, og så heller en svipptur innom fjesboka i ny og ne.
    Men om vi må velge, så heller Kristin på blogg enn fjesboka! Det e så mye mere utfyllende!!!

    By Blogger Hilde, at mandag, 11 juni, 2007  

  • blogg!!

    By Blogger patrick, at fredag, 15 juni, 2007  

  • Facebook e kjedelig....dvs ihvertfall i stor grad... skriv heller brev du kjære, enten her eller på papir!! Som vi gammeldagse like det!:)Men du: 6 daga te israel, og det e helt vilt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! glede mæ vanvittig!! klem

    By Anonymous Anonym, at fredag, 15 juni, 2007  

  • det bli så sjukt bra det, GLÆR mæ sjøl som en unge!!!

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at lørdag, 16 juni, 2007  

  • Hehe... Selv om du kanskje ikke skulle tro det, fordi jeg særs sjelden forteller noen (deg) om det, så leser jeg rett som det er bloggen din, Kristin!
    So, keep it up! Jeg vil se bilder fra Israelstur! Sandanetur! Sommerlivet! Kristin, nå må du huske på at jeg ikke lenger får være med deg i livet hver dag. I need some info! Get the picture?

    By Anonymous Anonym, at mandag, 18 juni, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home