100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

torsdag, juli 28, 2005

Ivitation mæ her og invitation mæ der!!!

E det bærre som får sånn "invitations" fra alskens vænna som vil ha mæ te å send gratis sms m dæm eller no sånt drit! Det toppa sæ her i sommer da æ fikk en Lærer'n min på Ansgar faktisk. Det her e en beskjed te alle mine venna som sende mæ sånn maila for å fyll opp min allerede altfor fulle Hotmail junk-mail. SLUTT!!! Æ har temmelig billig sms allerede og hadd dåkk kjent mæ godt så hadd dåkk visst at æ kan itj fordra å sleng mæ på alle sånn fancy internett-fellesmail-drit-greia. Det tok mæ fire år og join Messenger. Dåkk får mæ ailler te å join det der...

Sånn ellers har æ ei lita uke fri. E nordpå på mitt sommerparadis, Selsøyvik, der alle bør kom sæ minst en gang i løpet av sitt liv.Det e diiigg.
Ellers e æ sjuk og føle at hodet fra mandlan og opp e som ei einaste stor kvise fylt av snørr. Det e itj fullt så diiigg...(Det va nok den seilturen..)
Særlig når æ ska syng i kirka på onsdag og vær toastmaster for første gang i mitt liv..

Men alt går . Håpe vi..
Har enda itj skjønt korsn man får te sånn overskrift. Knut Håkoooooooooooon!!!!!

5 Comments:

  • og jeg skjønner ikke hvordan du har klart å legge ut nesten hele innlegget ditt som en stooor link...

    By Blogger Knut Håkon, at torsdag, 28 juli, 2005  

  • du må gå inn på settings eller noe. så prøver du dæ bare fram. prøv litt her og litt der, så plutselig ser du at du har fått en kolonne der du kan skrive inn overskriften...
    prøv og feil, d er min teori!
    legger dæ inn som link på sida mi e, hvis du godtar d???

    By Blogger Stine, at torsdag, 28 juli, 2005  

  • hei du!
    tenkte e kunne være litt til hjelp:
    gå inn på settings- formatting- Show Title field- THAT'S IT!

    By Blogger Stine, at torsdag, 28 juli, 2005  

  • Lægg mæ inn som en link du! Så kan du lær mæ korsn man gjør det og.. :) Huff æ føle mæ gammel..
    Vil bærre sei at sjøl om æ hyperlinka heile innlegget mitt betyr det itj at æ e desperat etter mail altså!!! Æ får så det held ,men vil du send en og fortæl mæ korsn man lage en overskrift på den her bloggemøkka så gjør gjerne det.

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at søndag, 31 juli, 2005  

  • Når du skal legge inn linker,så går du inn på Template, og blar dæ nedover heilt t du finner der som d står google news-etelleranna. der fyller du inn adressa og navn som du vil linken skal hete i stedet for google news...
    og å lage overskrift, d forklarte e forrige kommentar..

    By Blogger Stine, at mandag, 01 august, 2005  

Legg inn en kommentar

<< Home