100 PROSENT NATURLIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!

fredag, februar 29, 2008

And the winner iiiis... Oslo!


Desverre va det ingen av argumentan te Kristiansand-sida som vann fram. Sjøl om Solveig "Æ e jo HER"-argument veid tungt på vektskåla en stund. Så hvis itj Gud slenge ei dør i ansiktet mitt så drar æ nok te Oslo te høsten på ubestemt tid.. Og æ syns det e SKUMMELT og SPENNANES og TRIST og GØY og.. ja..
Men nå av det som e mest skummelt e at æ har itj SNØRING på kor æ ska bo.. Stakkars lille Kristin som ailler har betalt meir enn 2200 i mnd i husleie må nu sjå fram te å betal det DOBBELTE i denne stygge, store byen.. OÆWHÆÆÆAAAA!!!
Og det e der dåkk kjæm inn. Ja dåkk ja, dåkk som bor i Oslo og veit av en bra leilighet, eller som kjenne nån som ska flytt på sæ eller har hørt om nå, eller, eller. DÅKK får herved en utfording og sei i fra om alt dåkk høre som kan vær interesse!! LET ME KNOW!!!
Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......

8 Comments:

  • Jeg vet om ei jente som bor på holbergsplass. hun skal gifte seg til sommeren, så derfor skal hun flytte ut. Kanskje det kunne vært noe? ca 4300 + strøm....

    By Anonymous Anonym, at fredag, 29 februar, 2008  

  • He-he...
    ka det vær den samme jenta som æ i utgangspunktet tenkt å spør om å kanskje bo sammen med te høsten, men som plutselig sku gift sæ?.. :)

    By Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin, at fredag, 29 februar, 2008  

  • du sa det selv, den stygge, store byen... Æsj, Oslo!

    By Anonymous Anonym, at fredag, 29 februar, 2008  

  • Jaja, Kristin mi... Eg synes no du e heldig som i det hele tatt har tatt en avgjørelse hvor og hva du ska;);) Jeg derimote er enda rådvill!!! uansett... Jeg har linket deg til bloggen min nå, så nå kommer jeg til å sjekke her ofte, so you better update;);) MISS U!!

    By Anonymous Anonym, at søndag, 02 mars, 2008  

  • Hallaien. Jeg har planer om å kjøpe leilighet etter jeg er kommet hjem fra Usa 1 aug. Men det kan ta sin tid. Og så skal jeg bo på øst, øst kanten... men Hva ,med å høre m Ingrien til Kolla, hun bor i ett kollektiv på majorstuen, men skal jo også forgiftes... Eller dersom du skal studere videre på høgskolen eller uio så har jo de studenthybler. Finnes litt rundtomkring, både øst og vest...
    lykke til med letingen.
    klemmer fra Anne Johanna osv...

    By Anonymous Anonym, at mandag, 03 mars, 2008  

  • Det er en fordel med Oslo....det er mye lettere (og billigere) å reise dit enn til Kristansand fra Bergen =)

    By Blogger Hilde, at tirsdag, 04 mars, 2008  

  • Åååå!!! Kristin!! Så koselig det hadde vært!! Men du kan komme å overnatte i leiligheten vår av og til! hehe! Ja!! sjekk ut storsalen.no Der er det masse leiligheter osv til leie :-) Miss you!

    By Anonymous Anonym, at onsdag, 05 mars, 2008  

  • Gratulerer mit der Entschluss! Og for et konge tegneseriebilde.. Haha. Amsterdam 4ever!

    By Blogger Cathie, at torsdag, 06 mars, 2008  

Legg inn en kommentar

<< Home